Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 10:43:57 följande:
    Pratar inte om panamakanalen!Pratar om att segla från Panamas karibiska kust över till Cartagena i Colmbia. Det är en av världens vackraste seglatsrutter.
    vet inte varför jag fick för mig att du ville segla panama kanalen... men öpet hav är sällan solvänligt det heller det skulle vara om man seglar kustnära i sa fall.
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

ja lite vilse men och... jag vet inte hur det blev sa! det är säkert erat fel det med ni var inte tydliga nog!!

• lokisse

nu är huset städat.

• lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-19 14:08:18 följande:
    Bokmärke. Här var jag.
    det är skumt att kompisen lägger sig i!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-19 14:23:51 följande:
    På tal om vad? Ja, mycket märkligt. Min syster är gift med en muslimsk man och han är så privat av sig att han inte ens vill att min syster berättar någonting för mig. Tror inte han berättar något för sina vänner heller.
    ja pa tal om vädret...
    därimot är det inte konstigt att grata ut pa nagons axel om ens sexliv är at skogen...
    men jag skulle bli mycke förvanad om personen skulle spela sexexpert och fredsmäklare och ringa till minman och begära ett möte för att diskutera saken.
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 14:45:25 följande:
    Jag drömde inatt att jag hade en bebis, en liten dotter på 6 månader. skitsöt. Men det var hemskt, för ingen brydde sig om henne, förutom jag! Inte ens hennes pappa eller mina förälkdrar! Jag var skitledsen, för mina föräldrar och mina syskon satt och lekte och gullades med en massa andra bebisar, kusinbarn och bekantas fula ungar, men min lilla flicka tyckte ingen om, fastän hon var hur snäll som helst
    jag tycker om dina drömars dotter hon är nästan lika söt som mopsen!
    jag lovar att jag kommer att leka med henne massor när hon kommer!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 14:59:42 följande:
    Tack Ja blir min dotter ens hälften så söt som jag var som bebis så kommer hon nog smälta många hjärtan. Ska flytta till Frankfurt när hon föds så får hon umgås med andra sötnosar.
    klart du ska du tar din tysk under armen och flyttar hit där där jag bor!
    sen är vi hemmafruar och snakar goja heladagarna och vara gullnosar leker och har sa skoj!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 15:05:17 följande:
    Medan männen hämtar hem kosingen Låter som en fin plan tycker jag! Vill vara lyxhustru och kunna fika hela dagen eller sitta ute i naturen med en bit kol och ett ritblock!
    ja det är inte sa illa! nu ritar jag som en kraka men men...
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-19 15:17:00 följande:
    Själv vill jag bli ambassadör. Sitta och låtsas vara viktig i ett varmt och exotiskt land....
    tills det blir kris krig och panik och du blir tagen som gisslan...
Svar på tråden The return of the Lolilla