Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

*pössigullar på HonSomStändigtByterNick*

Goder afton gott folk händer det något roligt i era liv eller här på fl? Jag har haft en toppendag idag. Karln har fått jobb, solen har strålat och vi blev bjudna på grillade burgare hos brorsan

Jag har ont i halsen och i bröstet av den jävla halsbrännan
    *försöker gnälla fram lite kamratskap*

Jazza skrev 2010-05-19 08:07:15 följande:
    Åh, vad roligt att höra! Om gubben, speciellt!Igår somnade jag när jag läste för E, före 20. Mfern hämtade mig 21,30 (då kunde man ju varit död, liksom....) och jag satt förvirrad på soffan i fem min och försökte kolla på hockeyn, men misslyckades. Gick upp och la mig och vaknade halv sju när han kom upp med S, för att han skulle till jobbet Prima natt!
    Mm och täänk att han fick jobb här i Sönsvall!!
    Vi var övertygade om att vi skulle sluta i hufvudstaden men det visade sig att det faktiskt finns en arbetsmarknad här hemma.

Låter som att du sovit en hel del skönt
    lokisse skrev 2010-05-19 10:27:14 följande:
    ha ha ha finns det jobb där ute pa obygden mä..
    Jepp och ITjobb dessutom!!
    lokisse skrev 2010-05-19 10:36:17 följande:
    finns det sant där uppe?hur gar der för dig med höfter och sant'?
    Det är tungt tungt som fan känns som att jag har en inbyggd kniv som tynger ner mot fittan och blygdbenet.
    Det är såååå synd om mig på så många sätt och vis men nu är det bara 5 dagar tills att Bubbblert är ute och jag istället kan lida över att vara nyopererad!

Haft en trevlig semeste`r?
    lokisse skrev 2010-05-19 11:00:58 följande:
    nej absolut inte haft nagon trevlig semester.forte ventura var hotellet sunkigt poolen iskal och kakelakan hubert bode i varan säng. käket var halvdant och trist och vädret var trist.sedan kom semestertrippen from hell!vi akte med svärfamiljen till östersjön...farmor och farfar som är 70 och 73 bast hämtade vi vid hon är dessutom inte särskilt smärt och smidig fran början) mopsen har en jätte stol sa jag halvsat i mitten med minimopsen i vädret 6 timmar!!!när vi väl kom fram mötes vi upp av holgers bror med fru och tva döttrar en pa 5 bast och en som är fyra dagar yngre än mopsen. dom har inte alla hästar hemma och är sa dubbelmoraliska att man tror att man kommer att smälla av när som helstholgers andra bror med fru och tre barn en 10 en 16 och en 20 ar gamla.holgers bror hadde en ny hobby geo cahshing... han ville enbart leta skatter.det var en mardröm!!!
    Åh fi fan din stackare låter riktigt illa det där
    2timearound skrev 2010-05-19 22:06:10 följande:
    Hello dickfaces! Wazzup?
    Tja Tvåan! Jorå det är tungt som fan nu själv då?
Svar på tråden The return of the Lolilla