Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-06-18 18:57:49 följande:
    jag blir sa fruktat trött av att inte fa äta nagra kolhydrater det är som om jag varit vaken i 48 timmar eller nagot... jag blir helt slut i bade huvet och kroppen
    Ja hua jag skulle bli tokig utan kolhyderater under gravididteten och jag är i hjärtat LCHF:are
    2timearound skrev 2010-06-18 19:50:53 följande:
    NU svarar ni!
    .....
    lokisse skrev 2010-06-18 19:56:58 följande:
    tänker era män umgas med er det är likssom fotboll pa tv snart...
    min är lika intresserad av sport som jag dvs inte alls
    lokisse skrev 2010-06-23 23:02:40 följande:
    har ni övergivit mig här aldeles ensamen??GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter
    *kramar*
    lokisse skrev 2010-06-23 23:19:37 följande:
    hej min sötanka! hur mar du?
    Hallon kexet!Kyss
    Sisådär hur är det med dig då?
    lokisse skrev 2010-06-24 00:09:14 följande:
    har taskigt samvete över att jag inte orkar eller kan leva loppan med mops som jag vill utan att hon sitter mycke framför tvn. känner mig usel
    Det där känner jag igen allt för väl. Jag tillbringade de sista månaderna mest bara liggandes i soffan med tv:n på och lillan fick inte mycket stimuli alls av mig.

Tänk att det ändå är en ganska kort period
    Men oja jag vet precis hur sugigt det där känns.

Jag hatar när folk börjar på och möppar sig på det där viset när man är gravid. Blir lite knepigt när nån börjar på och prata om min mage som en typisk pojk/flickmage.
    I bästa fall så får dom bara en skrattsalva och så byter jag ämne.

Har uppdaterat i diskussioner i vårat hemliga snackaskit om alla flareforum på fisbok

men va fam försvann din mobbningstråd nu? Han bara öppna den och så poff. Är anof tillbaka?

Svar på tråden The return of the Lolilla