Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-12 23:08:01 följande:
    Då vill jag inte veta var du skiter när du är tankspridd
    Ahahahahaaaa!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-12 23:09:02 följande:
    Tandapa.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-12 23:07:37 följande:
    Är jag pryd?  
    Varför är det ingen som svarar? Är jag både pryd och ointressant? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 23:13:23 följande:
    Jag är mer pryd. Du pratar mer öppet om sex än vad jag gör.
    Men är jag ärlig då tror du? Eller är det en front bara?
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-12 23:19:34 följande:
    Allvarligt! Tänker du bli seriös mitt i natten? Det är väl som att inte ens försöka svälja Era men vilja ha slick på makrillen. Ego och lite tråkigt.
    Bra analys. "slick på makrillen....."
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 23:19:50 följande:
    Vet inte fullt ut. Jag donerar men tror inte jag satt ok till att forska på ex vävnader och sådant.
    Men då vet du ju? Du donerar och vill ta emot. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 23:23:30 följande:
    Jo, det vet jag. Men jag funderar på vad jag anser om rubriken du länkade. Varför ta emot om man inte donerar?
    Ja, det är ju precis det som är kärnfrågan. Är det ok? Ska man få öht? Ska man få stå tillbaka för de som donerar själva? Jag undrade vad ni tyckte.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 23:30:07 följande:
    Jag donerar rubbet och hoppas att rubbet finns åt mig. 
    Jag undrar vilka anledningar som kan finnas för att man ska känna att det är ok att ta emot men att man inte vill ge. *orkar inte läsa tråden* 
  • 2timearound

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen. Sweet dreams. 

Svar på tråden The return of the Lolilla