Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-12 19:38:42 följande:
    Haha, jag tänkte på det där, när jag låg och vilade och sen glömde jag (orkade inte) gå in och förtydliga det. Jag skulle aldrig ligga med en man, vars partner jag var vän med, eller ens kände. No way!!
    *puuuuuhhh* Men det var ju det jag tog upp ändå eller hur? Att hon liksom var kompis med dessa herrars kvinnor och liksom fantiserade om deras sex när de typ käkade middag tillsammans. Jag har obsessat över det där hela eftermiddagen. Med sånna vänner behöver man inga fiender liksom. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 19:39:23 följande:
    Då kanske det gläder dig att höra att jag, idag, sjöng (nästan) sönder mina stämband på väg till intervjun till de ljuva tonerna av Thunderroad?
    NEJ! Hur ska vi då kunna prata ikväll och imorgon om din röst är slut?! Skrikandes

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-12 19:40:04 följande:
    *puuuuuhhh* Men det var ju det jag tog upp ändå eller hur? Att hon liksom var kompis med dessa herrars kvinnor och liksom fantiserade om deras sex när de typ käkade middag tillsammans. Jag har obsessat över det där hela eftermiddagen. Med sånna vänner behöver man inga fiender liksom. 
    3 liksom. Nån typ av rekord tror jag...........Skäms
  • 2timearound

Annars är den här rätt skön.........

Kom igen nu katten, det svänger ju!!!

Julio Iglesias – Pobre Diablo

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 19:44:03 följande:
    Ah, jag förstår. Sluta obsessa, genast! Klart det finns såna (fullt av dem) men jag är inte en av dem. ho´s over bro´s
    Inte över DIG (.....idiot) dig kan jag kontrollera, hoe. Över henne, såklart. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 19:43:53 följande:
    SKa inte du ha vuxenskola snart? Jag vill höra hur det gick. Och vad ni åt. 
    I morgon darling, i morgon. Jag känner press nu, ska du veta. Det kanske skulle vara enklare att vara vuxen om jag såg äldre ut? *spekulerar*

Jag har ju iof en helvetes massa vita hårstån på sistone................ Obestämd
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 19:48:42 följande:
    Ja men du kan ju inte gärna gå utan byxor och trosor när ni får gäster! 
    *dör*

Därnere är det svart som satan. No worries. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 19:50:30 följande:
    JULIO IGLESIAS??? Vad i hela jävla helvete? *dumpar*
    Äntligen är jag fri! Visste väl att jag skulle hitta en väg ut till slut.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 19:52:09 följande:
    Tvinga och tvinga. de hänger som klasar runt benen på mig, männen, när jag luftar kokosbollarna!
    Kokosbollarna? Är de de där håriga bölderna du har hängandes från murran? Hudbruna med blonda "hår"?
  • 2timearound

Nu kan ni dra åt helvete, för nu ska jag titta på Ollidol. Later.

Svar på tråden The return of the Lolilla