• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C

Jag tyckte klänningen var skitfin! Sitter som en smäck!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-27 21:16:04 följande:
    Jag tyckte klänningen var skitfin! Sitter som en smäck!
    SimplyTheBest skrev 2010-03-27 21:04:20 följande:
    Jag tyckte den var fin
    beställd!!
    Difficile est saturam non scribere
  • Pix Ladin

Det gick inte så bra att packa

lokisse skrev 2010-03-27 21:02:23 följande:
    ska jag vaga beställa den eller kommer jag se ut som hej kom och hjälp mig??
    Du kommer att bli jättefin. Beställ!
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-27 21:04:13 följande:
    FY tusan, Pixl, det där är itne kul! Fick städa mig in här med. Inte kul alls.Efter tre år hittade jag en BH bakom tvättmaskinen. Lagom kul.
    Blä... Säg till mig att det blev fint när det var klart!
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-27 21:18:44 följande:
    beställd!!
    Aha. Bra
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:24:45 följande:
    Blä... Säg till mig att det blev fint när det var klart!
    Ja, det blev skitbra. Vi fick ju städa så vi var nöjda!
  • Ord blind
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 20:50:02 följande:
    Ja, jag känner mig jätteledsen över det. Hon som verkade så pålitlig och allt. Men men... Det blir säkert bra när vi har kommit i ordning. Men just nu känner jag mig bara så äcklad. Vi var ju där nere för ett tag sedan och det var helt knäckande att se eländet. Man vill ju liksom flytta in i ett rent och fräscht hus. Börja bra, om man säger så.
    Du kan gott försöka få betalt genom att skicka räkningen då det är ett avtalsbrott. Problemet är bara att sådana rikspuckon inte bryr sig om vare sig flyttstädning eller räkningen. Tänker du oavsett vem som betalar anlita en städfirma kan du ju alltid pröva att få betalt av den förre ägaren. Tyvärr blir man blåst ibland, hur försiktig man än är, man får försöka göra en avvägning om det är värt att bråka oavsett om man har rätt eller inte, är det värt energin? Är du beredd på att dra det hela vägen till tingsrätten för att få henne att betala städfirman där du kommer att få stå för dina egna advokatkostnader då det rör sig om ett så kallat "småmål" (summan av vad hon kommer att vara skyldig dig troligtvis kommer understiga ett halvt basbelopp, det vill säga i runda slängar 20.000 kr), om du inte har rättsskydd som täcker detta?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-27 21:25:52 följande:
    Ja, det blev skitbra. Vi fick ju städa så vi var nöjda!
    Vad bra. Jag är väl lite extra känslig nu när jag är gravid. Tyckte det luktade apa där men det är inte så konstigt eftersom ingen bott där på flera år och huset har stått utan värme (!)
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-27 21:04:13 följande:
    FY tusan, Pixl, det där är itne kul! Fick städa mig in här med. Inte kul alls.Efter tre år hittade jag en BH bakom tvättmaskinen. Lagom kul.
    en av fördelarna med att bygga nytt... skulle tycka att det var mycke suspekt om nagon av bygggrabbarna lämnat en bh bakom tvätmaskinen.
    Difficile est saturam non scribere
  • Pix Ladin
    Ord blind skrev 2010-03-27 21:27:15 följande:
    Du kan gott försöka få betalt genom att skicka räkningen då det är ett avtalsbrott. Problemet är bara att sådana rikspuckon inte bryr sig om vare sig flyttstädning eller räkningen. Tänker du oavsett vem som betalar anlita en städfirma kan du ju alltid pröva att få betalt av den förre ägaren. Tyvärr blir man blåst ibland, hur försiktig man än är, man får försöka göra en avvägning om det är värt att bråka oavsett om man har rätt eller inte, är det värt energin? Är du beredd på att dra det hela vägen till tingsrätten för att få henne att betala städfirman där du kommer att få stå för dina egna advokatkostnader då det rör sig om ett så kallat "småmål" (summan av vad hon kommer att vara skyldig dig troligtvis kommer understiga ett halvt basbelopp, det vill säga i runda slängar 20.000 kr), om du inte har rättsskydd som täcker detta?
    Usch. Det låter krångligt. Antar att det är bättre och enklare att ta en heldag och städa för kung och fosterland.
Svar på tråden The return of the Lolilla