• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:58:15 följande:
    Vilken färg har ni?
    en mycke ljus gul...som sagt det är bara grund huset! mit hus är i min foto moj där här pa fl.
    Difficile est saturam non scribere
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-27 21:58:33 följande:
    och sa ska man inte behöva känna alls!!!
    Men det var nog mycket det att Astrid var (är) allergisk mot komjölksprotein och vred sig i plågor när hon åt. Jag kände mig så kass som inte kunde mata mitt eget barn.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:53:51 följande:
    Ammar ni, har ammat eller tänker amma era barn?Hur länge i sådana fall?
    Jag ammade Eira och hade en väldigt lyckad amning, vid de tillfällen jag var osäker på om hon fick i sig tillräckligt så led jag oerhört men allt fungerade i det stora hela exemplariskt.
    Jag ammade i 10 månader när lillan var 4 månader så gav vi henne hennes första smakisar hon hade visat stort matintresse men nej nej då! Hon skydde mat fram tills att jag la av med amningen.

på slutet var det jobbigt för hon bet så sylvassa tänder och till skillnad från alla andra ungar så skrattade lillan bara riktigt roat av mina plågade skrik och illtjut av smärta.
    Jag hoppas att det ska gå lika bra med Bubblert men om det inte gör det så ger jag hellre upp amningen än än hamnar i amningshelvetet som så många här på fl verkar komma till.
  • M C

Har ammat i ett år med båda, tyckte det var fantastiskt.
    Enkelt, billigt, lätt, skönt. Det pirrade jättemycket för mig, sen att spänningen släppte - underbart.
    Men hade det inte funkat hade jag tagit tillägget, sen ingen orsak att köra på när det inte funkar bra.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:59:24 följande:
    Oj, vad duktig du var som stod ut så länge. Jag kunde bara amma Astrid på natten, på dagen vägrade hon så jag pumpade. Pumpa är det värsta jag vet. Jag kommer aldrig att göra det igen.
    ja kul är det ju inte med pumpandet 20 min var tredje timme dygnet runt...men folk hade sagt att det inte var möjligt och det blir oftast omvänd efekt pa mig...
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-27 21:59:59 följande:
    en mycke ljus gul...som sagt det är bara grund huset! mit hus är i min foto moj där här pa fl.
    Vad fint. Har ni bott där länge?
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:54:47 följande:
    I hate amning. Ammade Astrid i 4,5 månad. Det var plågsamt, kladdigt och jobbigt. Kände mig oerhört låst.
    fan va jobbigt!
    Hur tänker du göra denna gång skippa amningen helt?
    lokisse skrev 2010-03-27 21:55:47 följande:
    ett färdig hus!mycke trevligt sätt att bygga och minst lika bra och i stort sätt lika flexibelt om man bara väljer rätt firma.HÄR ÄR VARAT GRUND HUS. www.fingerhaus.de/de/haeuser/einfamilienhaeus...
    spännande ska kolla in det .-)
  • Pix Ladin

HSHDLSN och MC

Shit, vad skönt att det funkade så bra. Jag hoppas att det fungerar med nästa barn, vill gärna amma om det går. Men samtidigt vill jag plugga, tycker gott att Tomas kan ta merparten av föräldraledigheten denna gång. Vad jag INTE tänker göra är att lida som sist. Jag ger upp om det inte känns bra efter ett par månader.

Pix Ladin skrev 2010-03-27 22:04:37 följande:
    HSHDLSN och MCShit, vad skönt att det funkade så bra. Jag hoppas att det fungerar med nästa barn, vill gärna amma om det går. Men samtidigt vill jag plugga, tycker gott att Tomas kan ta merparten av föräldraledigheten denna gång. Vad jag INTE tänker göra är att lida som sist. Jag ger upp om det inte känns bra efter ett par månader.
    Du ska absolut inte behöva lida eller dra på dig nån skuldkänsla om du beslutar dig för att inte amma.
    Dagens ersättning är jättebra och hela familjen tjänar på att mamma mår bra
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 22:01:50 följande:
    Vad fint. Har ni bott där länge?
    tva ar!
Svar på tråden The return of the Lolilla