Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-13 23:48:04 följande:
    I denna tråden är det inte så mycket ma-skopi som rekto-skopi
    Det har varit en hel del mask-opi de senaste dagarna dock Annars har du rätt......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-13 23:50:33 följande:
    Några royalister i tråden?
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m55589728.html
    Hahaha! Jag kan nog inte tänka mig nåt värre. Eller jooo..... Prins Charles dårå. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 23:52:36 följande:
    Det är faktiskt inte helt otänkbart. De är smittsamma di där snapphanarna.
    Sitter ni ofta och boostar varandras ego? Som nån liten klubb för inbördes beundran liksom ?  
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 23:55:17 följande:
    Varje dag. Du "boostar" ju så dåligt lixom.
    Kan bero på att du kallar mig kossa. men vad vet jag? 

Nu är det sängen för mig. Sov gott.  
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:55:40 följande:
    Nu känns det som det blev rundgång i tråden  
    Ska du säga, din lilla bekräftelsehora. Takes one to know one.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 23:57:55 följande:
    Inte alls. Du kallar ju mig trådhora. Du bröstar upp dig för dåligt helt enkelt.

Skaffa större tuttar.
    Jag tar Semp på orden. .-D Det är formen som räknas! 
  • 2timearound

Grattis att fina trådpappor på Fars Dag. {#emotions_dlg.flower}

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-14 09:03:13 följande:
    Jag tycker att Thomas Bodström är ganska het. Problemen är att han är sosse och att genom sin flytt till USA höjde genomsnitts IQ:n i två länder, samtidigt.....
    Haha! Tur att jag ändå orkade läsa ikapp. Den här pärlan måste jag spara som framtida referens. 

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-14 10:07:37 följande:

Ja inte todde jag att Bodström var Jazzans typ direkt
    Nej. jag hade gissat mer på..........Dregen.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 10:08:02 följande:
    God morgon!

Eller nått...
     Morning solstrålen
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-14 10:10:28 följande:
    *skynda er att säga hej annars blir hon sur* 
    Så jävla needy alltså..........
Svar på tråden The return of the Lolilla