Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Vad gör du?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-14 23:23:23 följande:
    Gafflar med dig och kollar SVTplay.
    Det kan inte kvalificera som gafflande när det går 7 min mellan inläggen.......Drömmer

men skit samma för jag ska ändå natta nu. i morgon börjar jag träna igen, ska bli så skönt. Jag ska springa och springa och springa som aldrig förr.

(så kommer det naturligtvis inte att bli i verkligheten, för då kommer jag att spränga mig ganska fort, men det är skönt att vara laddad)

Ska bli skönt att bli lite fit igen,
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-14 23:27:48 följande:
    Skicka bilder sen när du är fit(t) & fin. Nattinatt kära du.
    Det har du redan sett nåra fler blir det inte.

Sov gott alla.
  • 2timearound

OMFG Jag har tränat..........vilken resa.

Det stod en ashet man på löpbandet brevid mig. Inte en snubbe eller kille, MAN! Men den jäveln sneglade hela tiden på hur snabbt jag sprang. Notera att jag INTE skrev att han sneglade på mig, för jag var inte som en fjäder , mer som en flåsig elefant . Så han hetsade mig hela passet att springa fortare och fortare, jag är helt slut.

Självklart sög jag av honom på muggen sen. Man får ju tacka ordentligt för pushen liksom.

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-15 10:20:26 följande:
    Hur långt sprang du, och vilken hastighet?
    Jag sprang i 40 min , det blev totalt 7 km. Jag har inte sprungit på 6 mån så jag får vara nöjd med det. Springer intervaller, både långa och korta jättesnabba under passet.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-15 10:21:37 följande:
    Allt vad hon kunde tills han inte såg henne längre och hon kunde kräkas bakom en sten? Om jag läste rätt. 
    Du läste rätt
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-15 10:20:41 följande:
    WoW du får träning att låta nästan lite frestande.
    Ja, det var sexy.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-15 10:22:33 följande:
    Pust pust stånk och stön.. Han ville knäcka dej - du är bäst som klarade dej igenom
    Fast han vann ju..............Drömmer men jag stod kvar på bandet längst iaf. Man får vara glad för dsen lilla segern liksom.......
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 10:25:37 följande:
    Bra jobbat, gratis proteinshake på köpet

Madeleine Peyroux – Bare Bones
    Hahaha! Du tänkte så......
    Zchimla skrev 2010-11-15 10:25:17 följande:
    Klart du stod kvar - du va väl tvungen att flåsa klart innan du kunde röra dej
    Precis. Höll mig krampaktigt i handtagen.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-15 10:38:02 följande:
    Jag behöver tips och råd ju
    Varför har du gift dig med en utlänning? Det är klart att ni har kulturella problem *skojar*
  • 2timearound

Idag ska jag göra torsk till barnen. Ge mig ett bra, enkelt recept, snälla söta rara

Svar på tråden The return of the Lolilla