Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-15 19:17:55 följande:
    *klappar* tur du har din iPod attrapp att leka med undertiden
    *biter frökenhanden*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:04:45 följande:
    Jag skall nog lägga mig, snart.... E skulle sluta med nattblöja, bestämde hon (det har jag nog redan skrivit) så det kan bli en lång natt.
    Nej stanna. jag har längtat efter dig. Vi har ju bara pratat......2ggr idag.........Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Fy fan vad skönt......iPoden funkar igen. Det var bara att göra som det stod i länken. 

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 21:11:06 följande:
    ta ur batteriet?
    Nej, det stod i länken Semp la hur man resetade den. Det fungerade. Det finns faktiskt inget batteri att ta ur kisse. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:11:15 följande:
    Men det gick bra att dra och ta hand om din familj och lämna mig här?
    Buuuhuuuu
    Jag saknade dig hela tiden? *söker rätt svar*

Allvarligt, jag ville ringa, men kände att det blev för mycket.  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:18:27 följande:
    Jag håller just nu på att läxa upp och hetsa Gullan. Paolo Roberto-style!
    Var är ni? *vill åskåda och skratta rått*
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-15 21:13:09 följande:
    Allvarligt, jag ville ringa, men kände att det blev för mycket.  
    Jazza skrev 2010-11-15 21:16:26 följande:
    Ja, jag har då ändå haft annat för mig.... *muttrar*
    *puuuh* Sista samtalet avklarat dårå............ Nu kan du gå och lägga dig, som den 12-åring du är. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:38:19 följande:
    Ja, ditt bedjande har aldrig bitit på mig, hittills, så varför skulle det göra det nu, liksom?
    U ♥ me bitch. Don´t try to pretend otherwise.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:40:54 följande:
    Nu är du needy, igen...
    Men, ja, det gör jag ju och hade du inte raderat ditt meddelande så hade du fått höra mitt svar på ditt kärleksbrev till mig
    VAFAN?! Jag trodde bara att det var ditt usulal bullshit bullshit, snääääälllla riiiing, jag saknar dig och allt det där crapet?!  

*dör av irritation* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 21:41:46 följande:
    och det gäller samma för dig, som för Mfern: Jag har sagt EN gång att jag älskar dig och då gäller det tills du får annan info. Håll inte på och kläng och tjata om att jag skall säga det, för då ryker du!
    Fuck off, hatar sånna. Älskar folk som är känslosamma och bekräftar mig hela tiden. Du kan dra.
Svar på tråden The return of the Lolilla