Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-16 07:58:54 följande:
    Så eftersom träning inte funkar tänker jag ta till plan B: Svälta mig själv.
    Äntligen har du fattat. 

Morning skanks. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 08:10:07 följande:
    Har ni läst häst-tråden? Vad fan? 
    Vilken är det? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:42:29 följande:
    ho ho ho ho!
    Hej tomte-kärring Tomte
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:44:33 följande:
    Det är ett amerikanskt getto/hipp hop hoande det sissta hoet.
    Kallar tomten mig för hora? *smiskar tomten*

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 08:44:18 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m55633384.html

Jag tycker fan att det är osmakligt att knulla med hunden i sängen. 
    Det bästa vore ändå om man kunde knulla nån annanstans än sängen. Typ tvättstugan, skönt med en snabbis mot bänken, eller på matbordet Drömmer eller i garaget. Så kan hundjäveln ligga i sängen om han vill. *fladdrar iväg*
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:48:51 följande:
    Allt för smisk Domina
    Vägrar din darling ge dig smisk? Är det därför du maler och maler om det? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 08:49:24 följande:
    PERVERST!!!!!!!!!!!!!  Du har säkert lampan tänd också Kräks
    Ibland är jag jävligt snygg. Då vill man ju att det ska njutas på alla nivåer liksom...........Drömmer

Närå, jag kan ha lampan tänd, det är trevligt, men jag blir lite blyg också.

• 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:51:31 följande:
    Jo han fattar nog inte det där att det ibland är ok för han att vara herre på täppan och inte enbart som vanligt vara min golem.
    Jadu, det blir ett långt liv utan att leva ut dina innersta begär dårå.........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 08:54:01 följande:
    Ni kanske kan tända lite snabbt ibland "pickaboo älskling" och sedan släcka fort. Så att ni vet vart grejerna sitter?? Eller ha en liten lysmask på nattduksbordet?? 
    Tack, men det blir nog inte nödvändigt. Lampan kan vara tänd, eller ännu hellre, jag knullar mitt på dan! Vad sägs om det? 
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:53:42 följande:
    har ju dig som inte tvekar att förnedra mig.{#emotions_dlg.flower}
     Vilket spännande ord som smög sig in i den meningen, bonnläpp. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 08:57:48 följande:
    Ok eftersom V lägger pussel ska jag berätta om min erotiska morgon.
    Jag vaknar av att M viskar söta saker i mitt öra och jag har lite ont i halsen.
    För att kunna ta del av de söta sakerna gräver jag ut mina flygplansformade, orangea öronproppar och skriker osexigare än  väntat "VA VA SA DU??"

Han suckar och skrattar lite "inget" och masar sig iväg mot badrummet. Där jag ligger i min ensamhet får jag för mig att det nog kan vara en bra idé trots allt så jag slänger av mig nattlinnet och tassar iväg efter honom. Då upptäcker jag att det är SVINKALLT i hela vardagsrummet. Mitt skinn krympte 4 storlekar och detta i sig gjorde att jag kunde se hur jag såg ut under magen. Snorgröna trosor med urtvättat tryck och håriga ben. Snabbt som ögat ilade jag in under täcker igen och låtsades sova när han ropade "är du uppe gumman?"

Skitmorgon.  
    Så ser ju alla ut gumman............de verkar inte bry sig nämnvärt.
Svar på tråden The return of the Lolilla