Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-16 22:38:07 följande:
    HUR fan hittar man det öppna galleriet?! *galen*
    Ok......hittade. *vissar coolt* Drömmer 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-16 22:39:48 följande:
    Hahaha
    Vad skrattar du åt ditt våp?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-16 22:42:23 följande:
    Att du blev alldeles galen, ditt hittebarn.
    Jag trodde min bild hamnat i det publika galleriet. Men det verkar bara vara en slump att jag fick knull-mail samtidigt som jag bytte beauty-shot i galleriet.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-16 22:42:52 följande:
    Kan man kalla en man för våp?
    Jag har ju kallat honom finlemmad och "prinsaktig" tidigare....så varför inte?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-16 22:46:34 följande:
    Länka!
    Är du mongo? Hur ska jag då kunna ligga med honom?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-16 22:49:22 följande:
    Antar att det helt vanliga sättet är out of the question
    Jag är en flicka med enkel smak.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-16 22:54:49 följande:
    Jag vet inte heller var du lagt bild...*trög*
    Jag har inte gjort nåt speciellt, jag bytte bara ut den bilden där freddan tyckte jag såg ut som en 18-åring, till en annan. Och kort därefter fick jag en.....ehh.....invit till lite alonetime med en herre . Då trodde jag att jag kanske hade publicerat den även i det öppna galleriet, men jag hittade det tillslut och där finns den inte. Så det måste ha varit en "trevlig" slump bara.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-16 22:55:57 följande:
    Nu ska jag fixa ungarnas packning till dagis.

Go'natt.
    Oh nej, stanna. *vinkar* 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-16 22:57:13 följande:
    Orkar inte, tyvärr

Det är natten för mig nu mina vänner
    Men fan..... *vinkar*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-16 23:00:37 följande:
    Hahaha....seriöst?
    Helt och hållet. Alltid lika mysigt att bli så "fint" erbjuden liksom.......Kräks
Svar på tråden The return of the Lolilla