Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-05-03 09:19:43 följande:
    Det kallas "tillfällig klitorisförvirring" är ett vanligt problem, vi har alla haft det någon gång.
    Hemskt när sånt händer
  • Vik hädan
    Jolly Bob skrev 2010-05-03 09:25:59 följande:
    i fucking hate måsar
  • Vik hädan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:03:18 följande:
    Inte fel alls snarare ärligt och konstruktivt.
    Jag tänker i fortsättning alltid lyssna på dig! Dina svar är bäst.
  • Vik hädan

Jag vill att alla som kommer i maj ska ha klänning på sig

• Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:19:41 följande:
    Hemskt. Du har mina djupaste sympatier kan jag ju säga. Vet hur det känns. Mitt fucking idiotex mailar fortfarande och tjatar. Det har gåttt typ 6 år.
    wtf is up with that Tror de liksom att man plötsligt efter så många år ska ha glömt bort vilka jävla losers de var, och plötsligt vilja dejta dem igen? Jag bara äcklas när man får mess om "hej  hur mår du? Skulle vara kul att träffas igen"...

Och så genomskinlig taktik han kör med liksom "hej, är du i stan? Tyckte jag såg dig gå förbi mig men jag hann inte ifatt dig" liksom. Jo tjena. Fucker. Gå och sug kuk eller nåt.
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:20:11 följande:
    Går det bra med jeansklänning?
    NEJ
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:28:50 följande:
    Ja du man kan ju undra. Eftersom min exdåre varvar från kärleksförklaringar till rena dödshot så är det ju ingen risk att man glömmer vilken loser det är i alla fall. Men jävligt energidränerande. Har inte varit inne på min mail på 2 veckor nu för att slippa se eländet.
    Tänker du inte polisnamäla aset?

Vafaan alltså, det är så ofattbart att man nångång älskat såna störda fanskap.
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:31:05 följande:
    Skönt att ha fått tid. Jag är övertygad om att du överlever. Ej frisk, ej kry, flyttat, bilder på den här skiten vill ingen se.
    Jag var i din stad för ett par veckor sedan. Eller ni kanske flyttade ifrån den staden redan. Den med restaurangen, du vet
  • Vik hädan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:33:10 följande:
    Men jag vill ändå att du ber en otrogen liten bön tack!! Vad är det som felas dig? har ni otur med kåken?
    Jag ska tända ett ljus för dig
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:34:51 följande:
    Behövs inte. Utan att gå in på detaljer här så känner jag mig säker utan att blanda in polisen.
    Okej, din nya man är gangster med kontakter till undervärlden?
Svar på tråden The return of the Lolilla