Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

VAR bor ni nu då?

• Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:33:40 följande:
    Vad ska jag ha då?
    en jumpsuit
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-05-03 11:37:00 följande:
    På landet, förstås.
    Men fan 97% av sveriges yta är ju landsbygd
    VAR i Sverige?
  • Vik hädan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:47:55 följande:
    Du har själv lika svårt som honom att släppa ditt du från sen tiden. *fortsätter jeansjacksmobbningen*
    HAHHAHAHHAHAH
  • Vik hädan
    Jazza skrev 2010-05-03 13:56:05 följande:
    Det är måndagsmat, det blir det hemma hos oss idag. Med potäter, sås och timjankryddade, ugnsbakade morötter MMMMM, löv it!
    Faan äre måndag idag???

Då får jag vänta till imorgon med köttfärslimpan
  • Vik hädan

Jag känner inga 11-åringar som har facebook. Facebook hade åtminstone tidigare en åldersgräns, att man måste vara minst 15 för att få skapa ett konto. Vet inte om det ändrats nu.

För mig kvittar det egentligen om barn får ha facebooksidor eller ej, det tycker jag är något som de måste komma överens om sinsemellan i familjen. Dock, med tanke på en del saker som skrivs av mina vänner på facebook, (inte minst i Lolillagruppen ) så är jag tveksam till att jag skulle vilja att mina egna barn hade konto där

• Vik hädan
    Bam skrev 2010-05-03 21:06:41 följande:
    Tack! Det är just därför jag älskar dig mest av alla här. Du har insikt!
    Det är bara för att jag vet vilken äcklig människa jag själv är, och förmodar att alla andra är likadana
  • Vik hädan
    Bam skrev 2010-05-03 21:11:46 följande:
    JA! Den betyder allt! Det är för den jag lever och andas! Och jag är överlyclig att du nu älskar mig mer än Nicket, som var din favvis för några dagar sedan, för då krossades mitt hjärta
Svar på tråden The return of the Lolilla