Inlägg från: 2timearound
|
-
-
-
Din jävelLillaLolilla skrev 2010-11-20 20:23:29 följande:Går du ner på svärmor?
-
Håller med. Vi tiger i hjäl det. Take the high road.Erasmus skrev 2010-11-20 21:54:55 följande:Du vet att jag respekterar dig MC...men jag måste i ärlighetens namn säga att det är lite beklämmande att se hur du jagar den där ursäkten som aldrig kommer att komma. Det blir liksom bara mer ved på elden. Ställ dig för faen över detta pajkasteri, snälla. -
Vad gör ni?!
Jag har precis knullat och nu vill jag bli underhållen av mina kompisar.
-
Jag fick sagge i ögonenErasmus skrev 2010-11-20 22:04:04 följande:Inväntar dina provsvar. Var det skönt?
Känns som jag fick en allergisk reaktion faktiskt
Jag orkade bara läsa en tredjedel av listan. Kan du inte bara fråga om det är nåt särskilt du vill veta? -
Gullan-pullan. Det där var oväntat från dig. Äckligt. *ser ner på*Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 22:04:37 följande:Just det, du hade svärmor där. -
Nej, jag orkar inte........*lat* Om det är nåt du vill veta så svarar jag. Du kan publicera din lista nu. *kräver*Erasmus skrev 2010-11-20 22:07:17 följande:Listan täcker ju ganska bra det som är värt att veta liksom. Ansträng dig lite för faen....och skölj ogonen. -
Nej. Bara jag.SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:11:57 följande:Ni snuskar er ser jag.
-
Du är så jävla nyfiken alltsåErasmus skrev 2010-11-20 22:12:16 följande:Jävla träskräka. Då inboxar jag hela listan istället. Förväntar mig att svarar och inboxar senast på fredag.
Jag har ju redan erkänt att jag nog är halvkass i sängen. Precis som du. Fatta, vi skulle nog somna i varandras armar
utan att ha hunnit klart...............