Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-19 23:37:32 följande:
    Vad faen ska jag fråga om då? Vi har ju pratat i 200 år.
    Vilken är Sthlms trevligaste stadsdel? Skitkul.
    Är det allt du vill veta om mig? Fucking retard.......nu hade du din chans att fråga nåt dirty och det är vad du får fram? Jeeeez.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 23:38:21 följande:
    Nu får 2:an snacka med Maran.
    Hon är ju lite eterbliven bara.....tar flera minuter att logga in på fb Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 23:40:08 följande:
    Wing lilla samtalet  
    Nu har du trollat bort mig
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 23:44:30 följande:
    Haha men ja! 
    *ger upp*
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 23:42:22 följande:
    Uppenbarligen snusk. Annars klassas man som retard.
    Ja, jag vill prata snusk. men the rest of you lot är ju så pryda. Det är fel sällskap ikväll och nu har snuskhummern Freddy gått och lagt sig. .-(
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 23:47:21 följande:
    Kör igång då. Vad vill du prata om för snuskigt?
    Vad som helst
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 23:54:02 följande:
    Väck mig sedan när ni svarat klart. Förresten...inboxa era listor. Måste granska grejerna.
    När kommer din lista?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 23:58:05 följande:
    Så du kan göra en sammanställning om vem du helst spänner på?
    Oh vad du fiskar
Svar på tråden The return of the Lolilla