Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-24 16:42:46 följande:
    Jag vet inte...har för mig att jag läste uttrycket ngnstans för länge sen. Fast jag använder det enbart i sammanhanget "nu ska jag rasta draken". Annars är det kort och gott kuken.
    Draken låter konstigt, jag vill inte bli knullad av nån drake. Men en kuk går bra. Nu ska ju inte du och jag knulla, men ändå.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-24 16:44:56 följande:
    Vad ska du göra då?
    Titta på Grays.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 16:46:19 följande:
    Jag håller med dig. Dessutom användes draken enbart i nämnda sammanhand vid tillfällen då det passar. Med andra ord inte särskilt ofta. :)
    Med "grabbarna"?
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-24 16:50:59 följande:
    Med "grabbarna"?
    Men svara då! Det här är en del-fråga.......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 16:59:51 följande:
    Typ. Inte särskilt ofta då heller. Vi kanske kan lämna det där nu. :)
    Nej. För då kan vi dra slutsatsen att du ser oss som "grabbarna" eftersom du sa det där om draken till oss?

• 2timearound

Jag tycker inte heller det var så himla romantisikt. Mer desperat.....

• 2timearound

Varför är ni grönpluppade era dårar? Det är ju mitt inatten för fan......eller var åtminstone när jag vaknade kl 03 och inte kunde somna om......

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 06:44:19 följande:
    jag gråter!!!!!!
    VARFÖR???????????? *tröstar* 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 08:52:00 följande:
    Katthoran har varit borta i 6 veckor och kom hem igår...En tant ringde från 1 mil bort och har haft hand om honom i ett par dagar. Hans ben är avbrutet och ihopläkt helt fel och veterinären säger att han måste avlivas eller leva så. Han har inte ont alls och leker och hoppar men benet pekar åt fel håll och det ser hemskt ut och han får aldrig mer gå ut själv. Han har gått ner från 9 kg till 2 kg och ser ut som en streckkod och magen piper och visslar  Jobbigt beslut. Vettisarna (3 st på 2 olika kliniker) säger att de inte hade valt avlivning eftersom han mår bra och äter med STOR aptit och inte visar tecken på smärta men det gör ont i hjärtat. Han är liksom storebror i familjen
    Omg. Vad hemskt.  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-25 09:41:04 följande:
    Miss Softie kallas den. Min kompis Danne köpte hem såna för att prova.  Han sa att den var "helt ok".
    Fick du se på när han använde den?
Svar på tråden The return of the Lolilla