Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-25 13:36:32 följande:
    Det var skitroligt. Jag skrattade när jag skrev det. Det gjorde du också. Inombords. Påstå inget annat. 
    Han tyckte det var skitkul. Han kan inte motstå dina lustigheter, så är det.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-25 13:37:17 följande:
    Om du nu förstår att analfapet var menad, varför förstår du då inte att Äru också var menad? Stockholm!

Glad
    Nej, jag tror på riktigt att du var så heligt upprörd över att vi kunde tro att dina hemmisar har spruckit och blöder samt att du glömde tvätta kuken efter analsexet och det resulterade i UVI.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:39:05 följande:
    Det är därför jag aldrig får ligga. Folk bara skrattar åt mig. (Det är öppet mål. Alla som sparkar på bollen och kommenterar min kropp är OSPORTSLIGA) 
    Freddan kan inte sparka boll så det är väl upp till mig då?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:41:10 följande:
    Jag trodde att han hade stoppat snoppen full med pepparkaka för att få lite ladida
    Att han hade knullat degen? *tror inte*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:46:00 följande:
    Jag tror att  freddan är en sådan som hade knäskydd, armbågsskydd, nackskydd, ryggskydd, handledsskydd och hjälm, med batmanmotiv när han var på lekplatsen med de andra barnen. (när han var 12) Han skrek ofta "JA FÖR JAG HAR NÅGOT ATT SKYDDA IALLAFALL!!!" när de andra barnen undrade varför han hade hjälm när han gungade. För det hade hans mor sagt åt honom att svara för det tyckte hon var fyndigt. Han var också kompis med den stereotypa snorPer som alltid hade med sig en jävla pinnglass till sandlådan med smak av päron eller jordgubb. Denna glass tappade han ständigt i sanden men det verkade inte bekomma honom utan han lapade glatt i sig den sandindränkta glassen. SnorPer var alltid den som blev snorig först på hösten och hans mamma sket i att snyta honom så han torkade sig alltid på jackärmen så att han hade intorkat snor längst kinden.

Fast nu förväxlar jag nog Freddan med en helt vanlig unge.  
    HAHAHAHAA! Är han ömtålig tror du? Det akn vara så faktiskt, med gubb-sporterna och allt.

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-25 13:50:51 följande:
    Har hamnat i dåligt sällskap
    Nej. det är skönt att se dig släppa loss. Eller menade du ditt nya folk? The People over there? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:54:35 följande:
    Jag föreställer mig (inne i spåkulan i mitt huvud) hur han spelar innebandy i ett korplag. Hans innebandyklubba är för kort och hans tubsockar är uppdragna till knävecken. Han springer rak i ryggen och viftar med klubban men den når inte riktigt ner till bollen och springer han böjd för länge får han pensiobesvär framåt kvällen. Det får han förresten ändå så han sover med värmedyna efter varje träning.  Skorna är hårt HÅRT knutna i en rosett. Nästa gång kommer han att köpa med kardborrband. I en cool färg. Ni vet varför... 
    Omg. Har du tagit lite för mycket av pillrena idag Mara? *älskar* 
  • 2timearound

Ibland när man går in på forumet så är det endast trådar som handlar om dagis, ungar, graviditetssymptom, Lindex och flytningar. 

Satan vad uttråkad man blir då. Det är då tankar på avregga och sånt vaknar.  

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 14:44:22 följande:
    Det värsta är om det är kombinerat liksom..."Stod och provade trosor på Lindex när jag drabbades av vad jag tror kan vara en graviditetsflytning. Ringde till Dagis och frågade ungarnas pedagog vad hon trodde"
    Hahaha, ja det är verkligen inte en osannolik ts heller. det är det värsta.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 15:09:23 följande:
    Det är ganska kallt kan jag meddela. Väntar på tauget himm, ska klippa maj idau.
     Klipp det inte fult nu. 
Svar på tråden The return of the Lolilla