Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-08-30 12:51:40 följande:
    Om du nominerar nån tråd i min länk får du!
    Jag kunde inte det finns alldeles för många bra :-/ Men jag har en! vänta...
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 13:04:26 följande:
    There is a first time for everything!
    Semper Idem skrev 2010-08-30 12:48:00 följande:
    Jag är inte så exhibitionistisk

Det kan lösas.
    men lös det då. Jag vill gärna att du är det. Det känns tryggt men samtidigt lite spännande. man vet liksom aldrig vad som händer.
    Det är sant. JAg är otäck och lite mjuk. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-30 13:25:55 följande:
    Fallfrukt?

Nej, du är väl inte otäck, mer spännande som ärtsoppa.
    Ärtsoppa har jag aldrig blivit jämförd med. Hur tänker du? 
  • Mariohn

En gång var det en snubbe från syrien som försökte ragga upp mig på centralen. Han föll på knä och sade "you have so many eyes! SO many eyes". Han kanske menade att jag såg ut som ärtsoppa? 

• Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-30 13:38:18 följande:
    Låter spännande, hur många ögon har du egentligen?
    Jag är helt övertygad om att jag har två men sedan den där kvällen har jag tvekat...Han verkade så övertygad om sin sak. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-30 13:40:55 följande:
    Jag tänker inte så mycket...

Tycker mest att du är intressant, svår att förstå sig på ibland, en utmaning för oss efterblivna
    Jag är skitlätt. Frågar man mig så svarar jag. Jag är den mest ohemliga människan som finns. Det är bara mina multipla närpersonligheter som förvirrar. Och de härstammar allihop från en och samma moderpersonlighet. Med en enorm vilja att trycka på folks knappar. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 13:54:00 följande:
    Just nu föll jag ner på skrivbordet och gapskarattade åt Maran. Du är så jävla rolig! 'kär*

Semp, jag ser att jag har ett mail i boxen man jag sparar det tills senare idag. Hoppas att det är en trevlig överraskning, och inte en äcklig.
    Nu vet jag inte riktigt vad jag gjorde som var roligt men det är ju trevligt att kunna roa dig  

Semprum får jag också se hur du ser ut?  
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-30 14:02:38 följande:

Kollade även min inbox och hade oxå fått kärleksbrev från semp samt en bild på honom
    Nu vaknade porrdrottningen i mig. Ska gå och plocka fram elvispen och stänkskyddet! Nu jädrar i skruven. 

(men först! Byta bajsblöja)  
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-30 14:06:40 följande:
    Jag har aldrig sett porr med han i men nu när jag läst hans bok så känner jag att jag bara måste kolla in lite Ron jeremy film.
    Fast fan det lär bli jobbigt, hatar porr med tjocka fula karlar.
    Han är dessutom korkd. Varje gång han säger något måste man skrika "MEN VA??" och se förvånad ut. Och som bekant får man ju en pille i flabben varje gång man gör den minen... 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-08-30 14:10:27 följande:
    Han är dessutom korkd. Varje gång han säger något måste man skrika "MEN VA??" och se förvånad ut. Och som bekant får man ju en pille i flabben varje gång man gör den minen... 
    Ps: jag har fått en manlig granne. 
Svar på tråden The return of the Lolilla