Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Panki, gumman, får jag ringa dig lite senare? Eller blir det för mycket?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

De blir så sjukt fint i gästrummet Det gör nästan lite ont att jag inte får bo där själv.......

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-05 18:37:30 följande:
    topp da har man nagonstans att övernatta när man är i stan
    Åhh, vad mysigt! När kommer du? *krävande*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-05 18:42:20 följande:
    nja inan jul lär det inte bli...
    jag har hysteriskt mycke i min filofax för tilfället. hysteriskt.
    nästa hälg maste vi försöka bena bland 7 olika inbjudningar pa dsamma dag, man önskar att man var ett mumintroll och kunde ga i ide
    Jeez.....hur många tänker du försöka gå på?
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-05 18:48:40 följande:
    Med Knisses simultankapacitet och välvilja gissar jag på ... sju! 
    Who r u?
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-05 18:50:39 följande:
    Skärp dig Tvåan! Få se här ... en borta  och en ny ... VEM i hela friden kan den nya vara? 
    Vem fan är borta?! Gullan?
  • 2timearound

Jag fattar inget. Men det är ok. Ni är ändå bara en grå massa för mig.

• 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-05 19:09:35 följande:
    Som hårstråna?
    Jag plockade ett till igår....helt vitt.
    lokisse skrev 2010-12-05 19:10:13 följande:
    vi gör vad vi kan för att förstärka din redan innan oemotstandliga glans starkare
     Jobba hårdare!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-05 19:11:44 följande:
    och göra den
    försvan
    Erkänn att du tappade bort orden i huvudet.......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-05 19:31:14 följande:
    du är en pärla som kastats för svin det kan inte vara lätt för dig
    Vad skönt att du är så förstående.
Svar på tråden The return of the Lolilla