Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-08 09:02:06 följande:
    Såg att du igår hade ngn fråga till mig. Först nu har jag tid att svara på den. Bring it on.
    Du sa för ett kort tag sen att du inte hade nån reklam på din sida? Hur fan går det till? Betalar du för medlemskap så du slipper bannern? Och kom aldrig och säg att du inte läser ikapp igen.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-08 09:19:26 följande:
    Det var garanterat något som gjorde att du skulle bekräfta hennes utseende eller person.... Säg bara att hon är snygg och bra, så nöjer hon sig.
    Jag har beställt en julklapp till dig, men jag ska skynda mig ner och annullera den ordern........Obestämd
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-08 09:23:24 följande:
    En spegel?
    Fast otäcka gengångare syns inte i speglar så det vore väl en onödig utgift ändå?  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:28:57 följande:
    Jag läste faktiskt redan igår att du hade en fråga, men du var offline då samt att jag slet som ett djur.

Nä, jag har ingen reklma whatsovever på ngn som helst sida jag surfar på eftersom jag använder Firefox.
    Det där fattar jag knappt. Menar du att firefox tar bort reklamen helt? Är det en inställning man gör då? Fan....jag gillar inte firefox, använder hellre safari, men jag hatar verkligen reklam.
  • 2timearound

Jag köpte sinnessjukt snygga underkläder igår. Röd korsett som satt helt fantastiskt. assnygg!

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:42 följande:
    Korsetter är alltid både snyggt och sexigt. Dock reserverar jag mig lite för dne röda färgen.  :)
    Det sa T först också, tills jag skickade en bild, den satt så jävla snyggt att jag fan blev kåt på mig själv
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:07 följande:
    Jag kör Firefox både på min pc på jobbet och på min mac hemma och det funkar utmärkt bra tycker jag. Men jag ska erkänna att enda skälet till att jag kör Firefox är just möjligheten att radera all reklam. Om du installerar Firefox så behöver du ladda ner et ttillägg som heter Adblock Plus och när det väl är gjort behöver Adblock Plus uppdateras med "blockeringsfiler". Efter det så sköter allt sig automatiskt.
     *skriver ner* Thanx babe!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:48:06 följande:
    Vore det inte bättre om T blev kåt på dig istället?
    Vad får dig att tro att han INTE blev det? Klart han blev, goes without saying liksom. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 09:54:54 följande:
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    Idag kommer jag att ha massor av tid för er jag åker till jobbet nu, sitter i bilden om 5 min (för den som tänker ringa). Sen loggar jag in och då vill jag bli underhållen. 
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:53:18 följande:
    Ok, tänkte om han inte blev det så försökte du få oss tro det genom att bygga upp meningen som du gjorde.. :)
     mmmmmmm.......*knackar lätt på huvudet* 

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 10:03:48 följande:
    Det skulle jag inte svara på även om jag faktiskt hade preferenser. Jag tycker att vi är så olika att man inte kan jämföra. Alla är attraktiva på sitt vis. 
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 10:13:30 följande:
    Din fråga var ju ingen lätt fråga. Det som är attraktivt för en person är kanske inte det för en annan.

När det gäller mina vänner här inne är alla fina!Hjärta
    *hummar* Fel svar........

• 2timearound

Idag upptäckte jag att det finns Hello Kitty-bindor. Undrar varför? Är det för fjortisarna, eller är det tänkt att vi vuxna ska använda dem?

Svar på tråden The return of the Lolilla