• Marma

Fixar inte pipmugg?

testa vanlig mugg eller pipmugg med handtag fast utan locket då (just förhandtagens skull då)...mina fattade inte pipmugg förrän de var över året..:-P o dessutom måste man ju suga som en galning för det ska komma nånting alls om man har pluggen i....tycker jag iallafall...jag skull einte vilja dricka ur en sån...

• Marma

kom på en annan finns i nuk serien en pipmugg men som e som en flska med handtag o sånt lock....den funkade på mina när jag tänker efter o då kunde man andvända som nappflska oxå liksom   hittar inte på deras hemsida nu men vet att den FANS för 3år sin i iallafall på babyproffsen/babyland

• Marma
    Marma skrev 2010-02-25 17:19:20 följande:
    kom på en annan finns i nuk serien en pipmugg men som e som en flska med handtag o sånt lock....den funkade på mina när jag tänker efter o då kunde man andvända som nappflska oxå liksom   hittar inte på deras hemsida nu men vet att den FANS för 3år sin i iallafall på babyproffsen/babyland
    det e inget stopp eller så i den men läcker inte mycket heller...o man slipper suga för kung o fosterland..:-P
Svar på tråden Fixar inte pipmugg?