• Jouy

Hur locka ett spöke?

Hej!

Någon som vet hur man får ett spöke på besök? Jag är fullständigt seriös nu och jag vill se ett spöke/ande.

Jag vill ha bevis, därför undrar jag.

Mvh.

• Svar på tråden Hur locka ett spöke?
  • Teskedsmamman

Att locka in ett spöke är det mest korkade du kan göra, om du inte vet hur du ska locka in det så vet du heller inte hur du ska skydda dig och inte heller hur du ska skydda din bostad eller hur du blir av med det.

Helt seriöst, besök en plats som sägs vara "spökad" istället.

3 killar & 1 i magen ☆ Virkaholic ☆ tesked.blogspot.com/
  • pearshapedbastard
    Teskedsmamman skrev 2010-02-26 09:02:30 följande:
    Att locka in ett spöke är det mest korkade du kan göra, om du inte vet hur du ska locka in det så vet du heller inte hur du ska skydda dig och inte heller hur du ska skydda din bostad eller hur du blir av med det. Helt seriöst, besök en plats som sägs vara "spökad" istället.
    Snälla, berätta för oss hur man lockar in ett spöke. Är det verkligen mer korkat att locka in ett spöke än t.ex. att pussa en kungskobra?

Hemsökta platser finns det gott om. Just nu hemsöks jag av en ande som tvingar mig att göra ironiska inlägg.
    As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth. -Bakunin
  • Jouy
    Teskedsmamman skrev 2010-02-26 09:02:30 följande:
    Att locka in ett spöke är det mest korkade du kan göra, om du inte vet hur du ska locka in det så vet du heller inte hur du ska skydda dig och inte heller hur du ska skydda din bostad eller hur du blir av med det. Helt seriöst, besök en plats som sägs vara "spökad" istället.
    Jag vet vad som kan hända när det går snett. Har ju sett spökfilmer.
    Men seriöst, skulle du ej kunna berätta hur man gör?

Du behöver ej vara orolig att något skall hända med mig.

Mvh.
  • lokisse

som en hund ungefär man knyter fast en korv i ett snöre och dinglar framför nosen pa dom...

Difficile est saturam non scribere
  • Umbrageous
    lokisse skrev 2010-02-26 11:48:33 följande:
    som en hund ungefär man knyter fast en korv i ett snöre och dinglar framför nosen pa dom...
    Fast med spökkorv *doh*
  • lokisse
    Umbrageous skrev 2010-02-26 11:50:27 följande:
    Fast med spökkorv *doh*
    blodpudding....
    Difficile est saturam non scribere
  • Jouy

Kan ni vara seriösa, snälla?

Jag är verkligen nyfiken.

Mvh.

• pearshapedbastard

Ja, låt det vara. Tänk om du blir "spökad". hu!
    Det är ju helt uppenbart att ni inte har en aning heller men försöker låta insatta. Berätta nu hur man gör.

As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth. -Bakunin
Svar på tråden Hur locka ett spöke?