• Jouy

Hur locka ett spöke?

Hej!

Någon som vet hur man får ett spöke på besök? Jag är fullständigt seriös nu och jag vill se ett spöke/ande.

Jag vill ha bevis, därför undrar jag.

Mvh.

• Svar på tråden Hur locka ett spöke?
  • Sarah f
    Schurer skrev 2011-01-16 12:39:28 följande:
    R Franklin jag har anmält dig för du lägger dig i på ett otrevligt sätt på flera ställen i forumet Har du inget annat att göra än att störa andras diskussioner....!!!!!!!!????
    Men det är ju bara en motsatt åsikt som läggs fram? Det kanske är otrevligt att bli utsatt för kritik, men det är väl lite själva iden med ett forum? Att man kan/får/ska kritisera ideer och värderingar?
  • R Franklin
    Schurer skrev 2011-01-16 12:39:28 följande:
    R Franklin jag har anmält dig för du lägger dig i på ett otrevligt sätt på flera ställen i forumet Har du inget annat att göra än att störa andras diskussioner....!!!!!!!!????
    Exakt vad är otrevligt med att ifrågasätta absurda och grundlösa påståenden, vem vet kanske kan du förklara så det inte händer igen.
  • Jouy

Undrar fortfarande hur jag skall få ett spöke på besök. Har gammalt kaffe att bjuda på :)

• Popov
    Jouy skrev 2011-03-27 14:17:57 följande:
    Undrar fortfarande hur jag skall få ett spöke på besök. Har gammalt kaffe att bjuda på :)
    Bevis på spöken kan du få om du gör saker helt tvärt emot du brukar. Ju knäppare du gör, desto större chans att det händer något. Ordning av någon form tycker vi människor om och även de avlidna. Ser vi en tavla som hänger på sne, så är det klart störande för många och vi vill hänga den rakt igen. Gammalt kaffe är inte snällt att bjuda någon på. Och eftersom spöken varken behöver äta eller dricka så förstår jag inte syftet. Däremot kan du ha en bandspelare igång eller videokamera för att dokumentera mötet.   
    I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • lavande de provence

Jag har ett spöke hemma hos mig o tror mig det är inte så roligt
    nästa vecka får jag hjälp av medium att hjälpa det stackars att hitta hem....

• Jouy
    Popov skrev 2011-03-27 16:33:45 följande:
    Bevis på spöken kan du få om du gör saker helt tvärt emot du brukar. Ju knäppare du gör, desto större chans att det händer något. Ordning av någon form tycker vi människor om och även de avlidna. Ser vi en tavla som hänger på sne, så är det klart störande för många och vi vill hänga den rakt igen. Gammalt kaffe är inte snällt att bjuda någon på. Och eftersom spöken varken behöver äta eller dricka så förstår jag inte syftet. Däremot kan du ha en bandspelare igång eller videokamera för att dokumentera mötet.   
    Får testa och vara knäppare i någon vecka nu.
  • Jouy
    lavande de provence skrev 2011-03-31 21:30:40 följande:
    Jag har ett spöke hemma hos mig o tror mig det är inte så roligt
    nästa vecka får jag hjälp av medium att hjälpa det stackars att hitta hem....
    Hur lyckades du? Tips?
  • Popov
    Schurer skrev 2011-01-15 14:04:43 följande:
    att besöka en spökad plats kan vara farligt med. Man kan ta med sig andar hem. Låt det vara skulle jag säga Titta på youtube på sin höjd. Leka Svarta Madam kan du göra men det är livsfarligt enligt mig.
    BM (Svarta madam) är en demon och det fungerar bara i US
    I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • lavande de provence

Lyckades vadå?
    det bara finns här,min son som är 4.5 år
    är rädd att någon kalla på honom
    för en liten stund så smällde det någonstans i huset
    jag är skiträdd och längtar till torsdag då kommer medium hit
    ringde till min mans jobb och undrade om han kan ta några komp timmar
    och komma hem snart,kan inte lägga mig utan honom
    jag är ensam hemma med min lille son!

• Rundown
    lavande de provence skrev 2011-04-04 22:36:54 följande:
    Lyckades vadå?
    det bara finns här,min son som är 4.5 år
    är rädd att någon kalla på honom
    för en liten stund så smällde det någonstans i huset
    jag är skiträdd och längtar till torsdag då kommer medium hit
    ringde till min mans jobb och undrade om han kan ta några komp timmar
    och komma hem snart,kan inte lägga mig utan honom
    jag är ensam hemma med min lille son!
    Men om du är ensam är det väl inga problem?

Det låter som att du låter din tro inverka på ditt såpass mycket att det nästan tar över? Allvarligt talat, spöken finns inte, ta det lugnt och skräm inte upp din son.
Svar på tråden Hur locka ett spöke?