Inlägg från: IVFmamma |Visa alla inlägg
  • IVFmamma

Mammakläder? Hur mycket?

Hur mycket mammakläder köper ni andra? En helt ny garderob eller bara 1 par jeans och en tröja. Det känns ibland som om jag köper för mycket men samtidigt så vill man ju kunna känna sig hyfsat fin och inte bara gå i mysisar..

Förra grav. behövde jag mammakläder från ungefär mars-okt(BF 17 okt 08)
    Denna gång har jag väl behövt mammakläder från jan-juli(BF 7 juli)

Hur gör ni andra?

• Svar på tråden Mammakläder? Hur mycket?
  • IVFmamma

Ibland känns det bara som om det blir för mycket då man är gravid en sån kort period(även om det känns som 2 år)

• IVFmamma

Jag hoppas väl på att kunna sälja grejerna vidare sen alt. låna ut till kompisar. Men jag vill ju inte köpa på mig för mycket samtidigt vill man ju känna sig hyfsat fräsch.

• IVFmamma

Detta har jag köpt: 3 par linnebyxor (H.M) 2 par shorts, ett par i khakimodell och ett par i mjukistyg. 1 tunika 2st vita långärmade 4 amningsbhar(jag läckte konstant och de 2 första bharna blev hur snuskiga som helst) 1 gravidjeansklänning 1 par svarta finbyxor(presentkort på H.M) 1 par hängselbyxor för 30:- på Ullared 2st koftor på rea på H.M 100kr st. Detta är vad jag har köpt själv för egna pengar, sen har jag fått en hel del. Låter det som mycket? Jag är nämnligen sugen på 1 par gravidleggings då jag tyvärr inte kan ha mina vanliga fast de är i L, jag blir väldigt bred om höfterna sen tänkte jag väl köpa nån tunika på Gina tricot som jag hoppas att jag kan ha efteråt och ett sånt där långt linne från Gina oxå.

Svar på tråden Mammakläder? Hur mycket?