Inlägg från: Koloraturell |Visa alla inlägg
  • Koloraturell

På Bio håller man käft!

svalsta skrev 2010-02-26 10:44:45 följande:
    instämmer :) De värsta är nog fnittriga fjortistjejer som ska sitta och skratta sig igenom en hel film :)

åh, fjortisar som lyckas vända allting till att anspela på sex och ska basunera ut det högt i salongen är sjukt störande! Dom är alltid skrämmande inskränkda och taskigt allmänbildande men fattar aldrig att de gör bort sig.

Scen: En kille kommer in i ett kök och plockar ut mjölken ur kylskåpet. Detta blir till "Hihihi, mjölke, sperma! Hihihi! Han ska låta det vita rinna i halsen! Hihihih"

Scen 2: Ett par åker i en bil och parkerar vid vägkanten. Detta blir till "Hihihihi! Nu ska dom knulla! Hihihi!" Och då kan de sitta och prata om typ brödrostar.

• Koloraturell
    Bedan skrev 2010-03-01 21:52:42 följande:
    Mitt "favorit"biominne är då jag var med en kompis och såg den av mig efterlängtade musikalfilmen Fantomen på Operan. Bakom mig satt en familj med två barn, en flicka på kanske 10 år och en pojke på 6-7. Pojken satt filmen igenom och gnällde högljutt över att det var så TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT och att DE SJUNGER JU HELA TIDEN!!! Jag slängde några mordiska blickar över axeln på föräldrarna och de försökte hysscha honom. Faan vad arg jag var!!! Som fattig student hade jag unnat mig att mig att gå på bio och hela besöket blev förstört av den där j*vla ungen. Jag fattar inte att föräldrarna inte tog ungen och gick därifrån. Ifall man är så himla korkad så att man tar med ett litet barn på en musikal för vuxna får man stå sitt kast! Dålig stil!
    Gaaah! Jag skulle ha fått psykbryt!
  • Koloraturell
    Faber skrev 2010-03-20 00:43:57 följande:
    Fattar inte hur du kan höra godisprasslet över all skottlossning eller om det är en kärringfilm, alla ylande fiolstråkar. Nuförtiden har som sagt biograferna dragit upp volymen till diskonivå för att vi skall kunna njut av surround. Faktsikt så är jag nervös för att sätta mig för nära högtalarna pga. risken för hörselskador och jag skämtar inte.

Jag var också skrajsen för ljud och jag tycker fortfarande att höga ljud är onödigt, som när folk vräker på basen i botten i bilen...

Men jag brukar sätta mig längst ut på kanten i mitten, då har man nära till toa och hör allt ljud fast inte lika starkt! och man ser inte så mycket sämre som folk påstår

Svar på tråden På Bio håller man käft!