• Cs mamma

Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9

Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9

OBS: Vi är en rätt tajt grupp som hållt ihop länge. Vi vet det mesta om varandras familjer och liv.

Läs igenom minst TS på ALLA föregående trådar innan ni frågar...

Nr 1 www.familjeliv.se/Forum-3-22/m31962106.html
    Nr 2 www.familjeliv.se/Forum-3-22/m34576016.html
    Nr 3 www.familjeliv.se/Forum-3-22/m37285234.html
    Nr 4 www.familjeliv.se/Forum-3-22/m39253365.html
    Nr 5 www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42120614.html
    Nr 6 www.familjeliv.se/Forum-11-309/m44518764.html
    Nr 7 www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47040377.html
    Nr 8 www.familjeliv.se/Forum-11-309/m49032597.html

Inget är OT hos oss!

Snart tvåsiffrigt... hoppla

Mitt nya ledord får räcka som ts denna gång, svengelska SUCKS!

(dvs suck i engelskt pluralis men även normal engelsk betydelse)
  • Svar på tråden Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9
  • mady
    Angel Gbg skrev 2010-03-05 20:21:44 följande:
    Snart är yahoo klart... där får man välja om man vill ha det i tråd eller till mail... ska kolla på den länken också
    korkade jagsom inte fattar=) men om man väljer tråd så ser man alla som här? Man vill ju ine missa något...

Men vore skönt att kunna släppa mer, skriva namnen istället för <j och lilla J osv
  • Cs mamma

HA HA HA HA snacka om hjärndöd av trötthet.. på 5min inne på gratisforum har jag råkat klicka mig ur och sen påstår dom att mitt användarnamn inte har den e-post jag har eller det lösen jag har fast jag kopierar

• Annikaaat
    mady skrev 2010-03-05 17:57:44 följande:
    airomir ger man vid behov och pulmicoreten är underhåll och grund medidcinering går han på pulmi finns ju cahnsen han håller sig bra och inte behöver airomiren som man lägger till när det andra inte räcker. Men börjar han hosta ganska omgående efter avslutad behandling så låter det som han behöver en underhållsdos. Sen att svara på mer än så är svårt, sen ska du inte kolla på hur våra medicineringar ser ut för dit hoppas va alla att du slipper komma.Lycka till
    Ok, tack för svar. Ska boka in ny tid på måndag. Hoppas ni alla får en trevlig helg :)
  • mady
    Annikaaat skrev 2010-03-05 20:50:27 följande:
    Ok, tack för svar. Ska boka in ny tid på måndag. Hoppas ni alla får en trevlig helg :)
    Lycka till själv och hoppas det blir bra för dig och din lilla, sök på trådar för förkylningsastma eller liknande så hittar du nog "hem"
  • 2små2stora

Nu sover min skrutt. Den stackarn har nog fått en kräkfobi så fort hon hostar säger Kommej inte kjäk, Hanna inte kjäka

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo

Angel, bra initiativ med en låst tråd, men jag tycker nog vi ska hålla liv i denna med faktiskt....
    hihi men det är mest för att jag inte kommer palla med ett formum till. JAg skulle vara glad om vi skippar fejjan som ställe för jag vill av förklarliga själ inte vara med där. MSN är en sak, men fejjan, nej tack!!! Så därför har jag gjort ett stängt forum. Inboxa om ni vill ha adressen! Jag hoppas att det ska vara låst, vi får pröva innan vi börjar....

lycklig fyrbarnsmamma!
  • FruHeo

Fast jag tror dock inte att det är låst.... tyvärr. För jag kan läsa det från andra datorn utloggad. Så fan också...

lycklig fyrbarnsmamma!
  • FruHeo

Men skam den som ger sig, nu fungerar det tror jag!!! Så inboxa!

lycklig fyrbarnsmamma!
  • FruHeo
    FruHeo skrev 2010-03-06 03:05:49 följande:
    Men skam den som ger sig, nu fungerar det tror jag!!! Så inboxa!
    Mailadressen är det jag behöver!
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • StarkMamma
    FruHeo skrev 2010-03-05 12:20:40 följande:
    Stark mamma: Hej! Hur mycket problem har han? Är det bara lite nu och då, vid förkylningar eller är det jämt? Hur mycket problem hade han som nyfödd???? Vad använder ni att inhalera med???
    Hans problem är hela tiden men extra vid förkylning förstås. Har just nu Nebulator till honom och den tar han emot utan gnäll. Håller den själv ibland också för trots att han är så liten så vet han att den hjälper med andningen.
    Som liten fick han åka ambulans för han kunde knappt andas. Detta var 2 dagar innan han skulle varit född. Han är 2 månader prematur.
    Han har mycket besvär just nu så vi tar 2 Pulmicort morgon och kväll och under dagen ca 6 Airomir. Får ge upp till 8 sa läkaren till oss.
    2010 års bästa mamma! Fråga gärna varför.
Svar på tråden Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9