Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9
skönt att de orkade röja lite, de behöver det=)
Lilla V har nog gjort mer än hon klarade idag, fick börja ge airomir igen efter inhalationerna på sjukahuset. Då ahde hon iofs varit ute ett tag. Men så slut är hon att hon bara pillade i maten och bad om att lägga sig för 30 minuter sem, trots att hon var väl medveten om fredagsmys=(
Få se hur natten blir men det känns som jag nog riskerar fler besök i helgen. I morgon måste hon med antingen på skidtävling eller instängd på danstävling... Blir nog skidtävlingen ute i fint väder, få plocka med en vagn som hon inte åkt i på länge.
Vi vågade också ge oss iväg till ÖF första halvtimmen var vi ensamma där och seda kom det 2 barn till var av 1 såg väldigt hängigt ut. Så vi får väl se hur det går. Jag får spader om jag ska vara hemma utan att träffa någon länge till har varit hemma i stort sett i 3 veckor med J nu.
Om alla läser inlägg 88 och 89 så lägger jag sedan till snälla läs dom TS jag skrivit... det är inte så att vi översvämmas av ork och vill/orkar/känner för att vara rådgivare till andra barn och deras föräldrar för att dom/ni (ingen nämnd ingen glömd, finns säkert många som "tjuvläser") inte orkar/tycker medicineringen är jobbig.
Jag kommer som TS se mig efter en bättre form för vår tråd... ska kolla bla Yahoogroups osv. Vad säger ni andra? Skulle det underlätta? Jag känner att jag inte orkar/vill skriva så mycket så som läget är här nu... *känner mig som apa på zoo* Ja jag är sur, grinig och kanske elak men det får jag vara säger Trikarn...
Snart är yahoo klart... där får man välja om man vill ha det i tråd eller till mail... ska kolla på den länken också
Är inne på Gratisforum och problemet där är att det är så förbannat mycket inställningar... kan säkert vara skitbra men jag fattar typ noll nu grupper osv,... men ska kolla vidare om det är bättre än Yahoo som jag ändå är lite bekant med