• YOUnMe

    Vi som fortfarande väntar på att våra män ska bli sugna på barn!

    Då va det dags för ytterligare en ny tråd!

    Vi är ett gäng som startade en tråd tillsammans i väntan på att våra män, killar, karlar, sambos och allt vad det heter ska bli sugna på att skaffa barn. Några väntar inte längre och några håller tappert ut!

    Välkommen att vara med:)

    Gamla trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m44196338.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46618647.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48830684.html

  • Svar på tråden Vi som fortfarande väntar på att våra män ska bli sugna på barn!
  • YOUnMe

    Hoppas alla från den gamla tråden hittar hit då vi inte hann skapa en ny innan den gamla gick ut. Och självklart är alla nya välkomna också!

  • Fridie

    Ååh!!! gud så bra, hoppas som sagt att alla damer hittar hit! Höll ju på att deppa ihop totalt när jag insåg att tråden gått ut och jag inte kunde göra en ny..hej desperat!! =)

  • flikkanS

    younme :tackar tackar


    idag har jag en deppdag...jag vill ha barn nu nu nu...nu har jag fyra kompisar som är gravida.fyra nära kompisa och det suger.....blää
  • ohbaby

    Måste bara berätta nåt helt galet!
    Igår eftermiddag (ursäkta informationen) när min man och jag var mitt uppe i sexandet, det var dags att sätta på regnrocken, så frågar min man om vi ska strunta i den.
    Då kan det ju bli barn säger jag. Vad tycker du om det då? frågar min man!
    Heeelt galet. njaaaaaa.... svarade jag som blev helt chockad.
    Regnrocken fick åka på men om jag vill så kan vi strunta i den nästa gång och bebisverkstaden är igång.
    Han vill verkligen men jag har fått extremt kalla fötter och är oerhört osäker!
    Alla frågor som: Har vi råd? vill jag? är jag verkligen redo? osv... bara haglar.

    svälj... help me girls! Det var ju därför dessa trådar började, jag ville ha barn och han inte, men nu då...
    Ska jag vänta och ge det lite tid eller..? Låta mig själv mogna :P

  • Fridie

    GUUUUUUD SÅ ROLIGT!!!!!! Grattis till extremt framsteg!!!! =) Jag tror såhär - räkna igenom ekonomin och prata om hur ni vill ha det med föräldraledighet, boende etc. så att de jobbiga praktiska bitarna är under kontroll.. Osäkerhetskänslorna tror jag att alla får mer eller mindre, även om man har längtat ihjäl sig under lång tid..det är ändå ett enormt viktigt beslut..men känn efter innerst inne, så tror jag att du vet vad du egentligen vill göra. Grattis än en gång!!!!

  • flikkanS

    oj ojojo...gud va kul för dig. 


    klart du skall tänka efter en exra gång. 
    men gud va kul , det e ju detta vi alla vill....
    åhhhhh,grattis
  • flikkanS

    ohbaby: hur känns det nu har du kommit fram till något?


  • ohbaby

    Får se om det blev nåt. Inte så troligt, vi har kört lite halv-safe.

    Nu känns det bra och roligt. Har börjat surfa runt som en galning på spjälsängar, barnvagnar, roliga kläder osv;)

    Så om det inte blev nåt denna gång så kommer vi iaf börja försöka ordentligt snart.

    Hoppas verkligen och håller tummarna för er andra!

    ps. Tack för alla "grattis":) Tror det gör att det känns extra roligt.

  • Fridie

    Det är jätteroligt!! Hoppas att det tar sig snabbt! Det är ju trots allt av denna anledning den här tråden finns till..målet är ju att ingen skall behöva skriva här längre. =) Hoppas dock att några tappra själar finns kvar där ute så att man får sällskap ett tag till..jag försökte föra frågan på tal idag, svaret blev först tystnad och sen ett "jag orkar inte", så var den diskussionen slut..hmm..

Svar på tråden Vi som fortfarande väntar på att våra män ska bli sugna på barn!