• zagolik

    Pladderbebisarna Del 11

    {#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}
    ♥ Emil 080327♥ Ebba 091118♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 11
  • Kickan 84

    Hänger på!

    Hinner knappt hänga med i vad som skrivs längre men i veckan har jag iaf vikat på samma ställe och får fortsätta hela nästa vecka med, det känns skönt!

    Annars är det fullt upp med Blingot och uppepå allt har S skadat en tand som börjat mörkna och nu är det ganska mycket kalabalik kring det då läkaren inte ens gjorde en röntgen någon av de två ggr vi varit inne och ungen har ruskigt dålig aptit och ont Känner mig bara uppgiven och ledsen!

  • zagolik
    Kickan 84 skrev 2010-02-26 21:24:44 följande:
    Hänger på!Hinner knappt hänga med i vad som skrivs längre men i veckan har jag iaf vikat på samma ställe och får fortsätta hela nästa vecka med, det känns skönt! Annars är det fullt upp med Blingot och uppepå allt har S skadat en tand som börjat mörkna och nu är det ganska mycket kalabalik kring det då läkaren inte ens gjorde en röntgen någon av de två ggr vi varit inne och ungen har ruskigt dålig aptit och ont Känner mig bara uppgiven och ledsen!
    Men jösses!! Vad dåligt. Jag har för mig Lurk hade nåt liknande med Labans tand. Tro det var dom. Dom fick nog tom dra ut den. Hör med henne(eller så är det någon annan här ifrån som var med om det)

    Förstår du är ledsen...hade jag med varit. Vad gör man liksom??

    *Mega kram till dig med den ork jag har att ge bort*
    ♥ Emil 080327♥ Ebba 091118♥
  • Kickan 84

    zago - jo precis, har pratat med henne om det på FB och det känns skönt att någon varit i samma situation.

    Känner mig rätt misslyckad, känns så hemskt att det hänt och det kommer kännas vidrigt om de måste dra den eftersom det är rätt länge han blir utan

  • MagdaA

    hakar på här ja me! hinner inte heller hänga me lika bra som förr men jag kikar in så ofta jag kan!

    kickan: fortf intresserad av en öviks-träff el ska jag höra med säljaren här istället? kanske blir bökigt för dig att åker ner hit... ang tanden. en pojke på alex dagis som är nån månad yngre än han (född aug 07) drog en tand nu i vinter. han hade ramlat och slagit sönder den så dom drog ut biten som satt kvar. han kommer ju också bli utan länge, men "tur" ändå att det är en mjölktand å inte en av de orderinarie tänderna. Kul att du fått vick! hoppas det fortsätter rulla på så nu

    sitter här med en värkande och stickande högerhand. less hoppas läkaren hittar nått fel på måndag och att det finns nått att göra.

    *viskar* vi har börjat prata lite syskon här hemma, men sssshhhh!!! skriv inget på fb!


    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

    Magda - Beror lite på tidpunkt, ser ju helst att det blir dagtid då jag ogärna sitter och kör själv på kvällen

    Hoppas värken ger med sig! Jag har ju mitt karpaltunnelsyndrom som spökar till och från med sån där stickande smärta...

    Spännande med syskonplaner

  • MagdaA

    sitter här med tuss i näsan nu. andra gången idag som jag blöder näsblod, inte bra. började helt utan förvarning forsa. tror jag behöver sova. Micke har inte kommit hem än, får lägga mig och mysa med Alex, han ligger i våran säng redan.

    Kickan: jag hade funderat på en lördagkväll, men det blir nog svårt då... kollar med säljaren här om hon kan på en lördagkväll, annars hör jag av mig till dig igen.

    mina domningar/värk har ju tidigare kommit från ryggen, men nu undtar jag om det inte är karpaltunnel här också. har värk hela tiden, sticker och domnar, ibland även smärta som känns som elstötar genom handen upp i armen, skit obehagligt.


    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Liten du

    Magda- tycker du ska kolla upp det där, finns ju handledsskydd man kan ha, såna fick jag lov att ha på slutet av min graviditet.

    Här hemma ska det målas fondvägg i v-rummet, eller rättare sagt målas över. Just nu är den mörkbrun men den ska bli ljusbeige. men hur lätt är det när jag är själv hemma med Alex precis hela dagen??
    Får väl köra en vända när han sover middag.
    Sen ska jag på husvisning kl.15.00. Vi kommer aldrig kunna köpa det men jag vill iaf kika.
    Här är en länk:www.hemnet.se/beskrivning/600609


    Alex- 2007-12-04
  • jazzy

    Idag blir det Ikea, handla lite vårnytt till hemmet...


    3 barnsmamma
  • Hannnas
    Liten du skrev 2010-02-27 08:11:34 följande:
    Magda- tycker du ska kolla upp det där, finns ju handledsskydd man kan ha, såna fick jag lov att ha på slutet av min graviditet.Här hemma ska det målas fondvägg i v-rummet, eller rättare sagt målas över. Just nu är den mörkbrun men den ska bli ljusbeige. men hur lätt är det när jag är själv hemma med Alex precis hela dagen??Får väl köra en vända när han sover middag.Sen ska jag på husvisning kl.15.00. Vi kommer aldrig kunna köpa det men jag vill iaf kika.Här är en länk:www.hemnet.se/beskrivning/600609
    Spännande med husvisning men shit så lite hus man får för pengarna hos er galet! Sjöstenen såg aningens misshandlat ut på bilderna tyckte jag... men bilder är svåra, det kan vara helt annat på plats

    Magda.... det där med näsblodet låter ju sådär skoj, kan det vara stressen??

    Kick.... så trist med Seths tand o känn dig inte misslyckad, det är ju inte dit fel och som sagt, lång tid kvar till nästa tand OM den dras ut MEN det är ju iaf en mjölkis *pepp* o grattis till så mkt vickande!!

    Jaz... vad ska handlas?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 11