• Love Isac

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Heeeeeej!!!super med ny tråd!!=0)

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    zasata skrev 2010-03-31 21:48:16 följande:
    hur får man det?
    Dras i kassan!
  • Love Isac
    Thats me skrev 2010-03-31 22:39:01 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa FJÄLLRÄVENS MINIKÅNKEN på rea???
    Åh den va nyligen på rea i någon shop,men jag kan inte komma på nu i vilken...=0(Jag kollar och återkommer!!=0)
  • Love Isac
    Pokergirl skrev 2010-04-01 10:21:34 följande:
    Det var väll Zillstar som hade dom på erbjudande, men det gäller inte längre.
    Jaaa det va det nog ja....trist att det inte gäller längre då...=0(
  • Love Isac
    Tic1 skrev 2010-04-08 10:09:28 följande:
    Undrar om någon har tips på var jag kan hitta byxor i typ svettistyg i samma modell som me&i smala plysch/frotté??Vi använder nästan bara dessa byxor på dagis och nu börjar det ju bli varmare och då funkar ju frottén men det blir så lätt öglor på dom när dom används på dagis.Vi har även köpt lite svettisbyxor av den vidare modellen, men de sitter inte alls lika bra på min smalis så nu är jag på desperat jakt efter svettisbyxor i smal modell!!ALLA tips tas tacksamt emot, kanske nån som vet någon som syr upp på beställning?!?(helst enfärgade byxor med ställbar midja...)
    Finns ju lindex velourbyxor i alla möjliga färger!Brukar dessutom säljas som tag 3 betala för 2.Dem är ganska smala i modellen.=0)
  • Love Isac
    anette 81 skrev 2010-04-22 08:47:32 följande:
    gjorde en liten beställning där
    Jag med!!=0)))
  • Love Isac
    Myggis skrev 2010-05-23 22:04:08 följande:
    Erbjudande från ajabajakids: Dags att göra sig fin inför studentfesten?!Vi erbjuder 25 % rabatt på alla våra klännningar och kjolar…till både barn och vuxen…så att alla kan vara snyyyyyyygga oavsett om det är du, din dotter, mamma, kusin, moster, faster, väninna eller någon annan som ska ha mössan på!___________________________________________Nån mer än jag som blir besviken över ett sådant erbjudande...? Vi som bara har pojkar vill också köpa fina kläder med rabatt!!! :( :(
    Håller med!!Urdåligt...=0(
  • Love Isac
    zasata skrev 2010-06-18 17:47:42 följande:
    INGEN som vet hur hummels regnkläder är??
    Ganska normala...något små..
  • Love Isac
    Bubba80 skrev 2010-07-08 11:30:30 följande:

Nån som vet hur Hummel är i storlek? Hittat en hood till sonen som är hur snygg som helst Bara måste ha....Tungan ute

Små!Gå upp en eller två storlekar...Solig
  • Love Isac
    zasata skrev 2010-07-15 17:38:54 följande:
    Ååå är så ledsen :( igår kom mina grejer från friis och skorna jag velat ha jättelänge, passa inte!!
    =0(
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !