• Pokergirl

Shopoholics reor på nätet part 13 !

20% hos Lilla Mirakel, använd kod Månstråle.

* * * Älskade Cornelia 091030 pokergirl.blogg.se * * *
  • Pokergirl

Märkligt med rabatten på lilla mirakel. Koden är från nya idrottsrabattenhäftet som kom för ett par veckor sen.

• Pokergirl

Jag tar och går förbi lilla mirakel i veckan och hör med dom. I häftet är det dels en rabatt man får i butik men sen även en webbutiksrabatt där man ska ange kod månstråle. Återkommer!

• Pokergirl

God kväll tjejer!
    Är på jakt efter kläder i strl 74 el 80 i orange. Vilka märken har ngt i orange över huvud taget?

• Pokergirl
    Åh tack! Ska ge bort till en vän, hon sa att hon trodde hennes dotter var en "orange tjej" men att hon inte lyckats hitta ett enda plagg - skulle vara kul att hitta ngt till henne.
  • Pokergirl
    AochJsMamma skrev 2010-03-04 19:19:40 följande:
    bodysuiten med katter är ju superfin, och det är världens bästa plagg till en bebis..så det hade jag köpt!
    Spanade precis in den, så fin!
  • Pokergirl

KALAS KALAS KALAS....PÅ ZILLSTAR... 2ÅRS ..KALAS

DE FIRAR VI MED 20% PÅ ALLT I HELA BUTIKEN..

(GÄLLER DOCK EJ NOVA STAR)

I KOD RUTAN SKRIVER DU KALAS SÅ FÅR DU 20% PÅ HELA KÖPET... I MORGON LÖRDAGEN DEN 6/3

Butiken är öppen samtidigt va berädd på átt de du beställer kan vara slut, men jag ska göra mitt bästa

för att du ska få de du beställer ;)

• Pokergirl
    September09 skrev 2010-03-05 23:03:45 följande:
    Handlade just på Zillstar, gäller även rean! Är dessutom så sugen på en minikånken men den får nog vänta....
    Jag vll också ha en kånken, men en lila!
  • Pokergirl

Vet inte om ngn tipsat redan, jag passade på och shoppade bla overall till kommande säsong, frågan är bara vad det är för skillnad på MAT:s olika modeller. Hittade ingen info om det.

Nytt från AjaBaja!

HEJ!!

Nu har vi extraREA:

Köp 5 reavaror och få 20 % extra rabatt!

(vi reserverar oss för att plaggen sålt slut och erbjuder er i så fall rabatt ändå :))

Skynda in att fynda!

Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !