• Pokergirl

Shopoholics reor på nätet part 13 !

ÖNadja skrev 2010-11-25 21:18:19 följande:
    jag tror liten correlin också börjar i helgen. Spännande! hoppas nån kör en "wiell kalender" i år! Förvånad
    Hoppas jag med!
    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Pokergirl
    gambia90 skrev 2010-11-27 08:55:18 följande:
    advent1 fungerar inte alls på alla barnkläder. ej nova star och småfolk upptäckte jag nu
    Trist!
    Hannah74 skrev 2010-11-26 23:02:57 följande:
    Hej!
    Har en Brio spin, alltså en sulky med bumberbar och sele som sitter fast i den, rem.
    Hmm, vad dåligt jag förklarar, men man kan ju inte ha åkpåse i eftersom remmen sitter fast i bygeln. Har sett att det finns åkpåse med ben liksom, men vad kallas dem? är de bra? Någon som vet?
    Men du kan väl ta loss remmen (den som ska vara mellan benen) och trä den genom åkpåsen? Eller sitter den fast?
  • Pokergirl
    Senap skrev 2010-12-26 10:20:41 följande:
    modestyclara skrev 2010-12-26 08:00:27 följande:
    molo är de varmaste vi haft iaf..
    Ok, jag prövar. Sambon muttrar något om ärmsluten på den men men...
    Vi har en MAT, fantastiskt bra overall som är supervarm.
  • Pokergirl
    HemmaHosSofi skrev 2010-12-26 22:40:38 följande:

Någon som vet vad MAT 2y motsvarar i stl? Sonen blir 2år i feb nästa år, vågar man chansa på att det passar? (gäller ytterkläder)

Vi köpte 1yr till vår tjej som är född oktober 09 och den motsvarade srl 86 så jag skulle absolut säga att den passar. Hittade du till bra pris?
  • Pokergirl

Hur ser det ut på overallfronten just nu? Har precis ångrat mig att jag inte investerat i en overall för kommande säsong. Behöver en för en två-åring. Finns det overaller kvar någonstans?
    Har kört MAT i år och den är vi toknöjda med men öppna för förslag.

• Pokergirl
    polstjärnan skrev 2011-01-28 19:47:49 följande:
    Mini a Ture Snowsuit - Wanni Smoke blue stl 98
    kan det vara nåt, 799 kr på LLM.
    Den är fin, men jag hade gärna hittat en overall i strl 98 i annan färg än blå, det är till en tjej.
  • Pokergirl

Vågar man chansa på att en tjej på 2 år kommer kunna ha strl 92 i overall i höst?

• Pokergirl
    backi2008 skrev 2011-03-27 21:32:37 följande:
    Vilket märke?? Hur stor är flickan?
    Molo, hon är normalstor, följer normalkurvan. Har i år haft en Mat i strl 86 och det är först nu den funkar bra.
  • Pokergirl
    HugoochVilma skrev 2011-03-27 22:08:14 följande:
    Vi hade Molo Polaris förra året i 92. Vår kille  blev 2 år i mars och då var det nästan för liten, men det gick. han följer normalkurvan , strax under.
    Tack, då vågar jag inte testa. Hon behöver ha overallen hela vintern.
  • Pokergirl
    hugskott skrev 2011-04-13 15:55:40 följande:
     Veras hus ska stänga sista april och kommer börja sin utförsäljning imorgon kl 10.00. Står ingenting om det är både fysik och web men jag antar båda.
    Alltså hur många är det som lagt ner sista tiden egentligen?  
    Jag tycker det verkar som att en ny butik per vecka meddelar att dom lägger ner. Flera shoppar som jag trodde gick riktigt bra.
  • Pokergirl
    sesssan skrev 2011-04-23 09:19:04 följande:
    Man kan köpa det idag med...
    Fast nu har dom lagt till att det ej gäller NS, tur man han köpa innan dom la till det.
  • Pokergirl
    x karin76 skrev 2011-05-02 21:39:03 följande:
    Troligtvis har 238749759438 personer beställt NS och hon har uppenbarligen inte automatiskt lagersaldo, för saldona har stått orörda hela dagen. Så även om rabatten inkluderar NS (då det inte stod som undantaget rean), lär ju inte speciellt många få det som de beställt..

På de övriga märkena är priserna redan nedsatta, så där bör ju summan stämma åtminstone. (Även om saldona kanske inte stämmer där heller.)
    Fast man kunde se små stjärnor efter de plagg som var slutsålda när man la dom i varukorgen. Stod även att slutsålda varor var markerade på det sättet. Typ allt jag ville ha var slut så jag la ner min beställning.
  • Pokergirl

Snälla, länka inte till sidor med länk där ni tjänar pengar/får provision. Det är inte tillåtet och tråden kan stängas.

• Pokergirl
    anette 81 skrev 2011-05-20 17:22:05 följande:
    någon
    Svårt! Vår tjej är 87 cm och hennes galonbyxor i strl 80 är perfekta. Kanske välja strl 90?
  • Pokergirl

Helgerbjudande hos Ellos, 50% på en vara plus fri frakt, kod 245506.

• Pokergirl
    Busbellan skrev 2011-08-05 21:44:52 följande:
    Nån som vet om Elloskoden gäller på några vattntäta höstskor?
    Beror på vilken strl du jagar, men dom utan ett E på bilden får du rabatten på.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !