• xmari

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Hoppar in här! En tråd helt i min smak!

Fick precis ett mail från dunderbutiken:

Vår fysiska butik firar 3 år snart!
    Så vi vill även ge våra webkunder kalaspriser!
    15% rabatt på HELA sortimentet!
    (Gäller ej Beställningsvaror, FATBOY, Gåbilar/Cyklar och BiBaBad och endast varor som finns hemma!)
    Gäller tom 14 november!
    Dras av i kassan!

Inte min butik och blogga har jag absolut inte tid med!

Angående pyjamas så är den bästa pyjamasen vi har nu från Ellos och det är ett tvåpack med en polispyjamas och en brandmanspyjamas. Tog en storlek större än vad han har eftersom någon tipsat om det i kommentarsfältet och det var toppen eftersom muddarna håller den på plats både i ärmarna och vid fötterna. Den är tvättad massa gånger och hållit sig fin och ett ännu större + är att den går att torktumla!! Dock inte jäääättevarm och vi har också hus och just i lillkillens rum har vi problem med värmen... Men vi får väl se... Kanske ellos har  lite varmare också...

• xmari

Fick mail idag:

FIRA FARS DAG MED OSS!

25% rabatt i hela webshoppen!

Erbjudandet gäller i vår webshop på www.geggamoja.com
    ange koden "pappa" i varukorgen när du lagt din order!

Trevlig helg!

Erbjudandet gäller tom den 18 november och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
    Erbjudandet gäller endast i webshoppen.

• xmari
    lilyanna skrev 2010-11-23 13:06:38 följande:
    Jag funderar på att köpa ett dockhus till min 4-åriga son, han älskar att leka med mina kusiners dockhus, dock är inte sonens pappa lika förtjust i idén :(
    Dockhus tycker jag iaf passar till båda könen, eller hur?
    Har en sådan man jag också men struntar mest i just det. Har köpt Pippis dockhus med dockor i julklapp till min kille!! Det är jättefint!
  • xmari

Lundmyr

Härliga bäddtextilier, babykläder, silversmycken mm kan du handla till fyndpriser (50-80% rabatt) Vi fyller på med nya varor varje dag!
    Endast kontant betalning.
    Var? Hammarbacken 4a, Häggvik Sollentuna
    E4an ta av avfarten Häggvik, pendeltågsstationen Häggvik)
    När? Tors 2/12 - tom söndag 5/12 (Kl. 10-18) 

Varmt välkommen!

Fick på facebook mailen idag!

• xmari
    Amalia079 skrev 2010-12-06 11:05:21 följande:
    Någon som vet var man kan köpa "mat" till leksaksspisen som inte är i plast.
    Här har du lite. Vill ha dom med "karborre". En kompis hade det hemma och min lilla kille tyckte det var såååå kul att "skära" maten.

bestkids.se/&head_id=0
  • xmari
    JanuariUnder09 skrev 2010-12-05 22:37:08 följande:
    Nån mer idé på skojsig julklapp till 10 månaders tjej? det får bli en FP hund Skrattande
    Kolla villha.familjeliv.se/index.php/ . Dom har erbjudande på en spöket Laban gåvagn för 349 kr. Är lite sugen men sjuuuukt onödigt då vi redan har en Micki gåvagn i svart från storebror som ser ny ut... Men den är ju inte Laban... Tungan ute
  • xmari
    Akay skrev 2010-12-06 20:59:24 följande:
    Är det någon som har koll på rean på POMPdeLUX? Just nu har de sänkt alla priser med 15%, men i början av sommaren hade de rea med 50% på alla priser. Gjorde de likadant i somras och sänkte mer efterhand eller har de ändrat sin rea till att bara vara 15% (vilket enligt mig är en ynklig rea...)?

Tacksam för svar!
    Men ååååh. Vilka söta tjejkläder.... Smälter... Har du handlat kläder därifrån innan?
  • xmari
    alvide skrev 2010-12-08 12:41:19 följande:
    Ta helst på faktura då Campadre har väldigt dåliga omdömen. Läs på rejta.se och skriv campadre där.
    Jag har själv handlat där och då gick det bra. Men man vet aldrig.
    Oj det där visste inte jag MEN jag beställde därifrån när de hade Dadadoo kampanj med skötväskor och det var fraktfritt över en helg. Fick faktiskt det idag och det var jättefint packat och kom inom leveranstid. Dessutom är jag sjukt nöjd med varorna men det har ju inte de så mycket med att göra. Men men. Ska tänka mig för två gånger innan jag handlar där igen!
  • xmari
    gumtree skrev 2010-12-09 00:14:50 följande:
    Nu har rean på PompDeLux startat. Blev en liten order trots allt, även om mycket var slut tyvärr. Fanns inte en enda fin klänning att få tag på.

1 x Sara Little LS TSHIRT 98 Grey Melange   50,00SEK
    1 x Mirabel Little LS TSHIRT 98 Grey   55,00SEK
    1 x Roxy Little PANTS 98 Grey   90,00SEK
    1 x Milda HAT 50 Coal   50,00SEK
    1 x Russel Little JEANS 98 Blue Denim   115,00SEK
    1 x Barry Little JACKET 98 Grey   115,00SEK
    1 x Nikita Little LS TOP 98 Purple   92,50SEK

Fast det kommer förmodligen bli kläder till nästa höst då de är stor storlek...

Det mesta jag nu köpte är sånt jag klämde på när jag hade visning härhemma. Så jag är jättenöjd med att nu få tag på det till halva priset, speciellt Nikita-toppen och Barry fleecejackan
    Köpte jag också. Bl.a vinterbyxor och overall till lillkillen. En overall för 380 pix är ju som hittat. Synd att frakten var så hög dock. Det förlorar dom nog på...
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !