• xmari

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Maria222 skrev 2010-12-27 21:42:42 följande:
    Tack då ska jag inte ta 104.
    xmari skrev 2010-12-27 21:38:35 följande:
    Blev ju såååå glad när det fanns en i 110 kvar. Som du säkert också vet så verkar just den storleken gå åt som smör... Sorry... Oskyldig
    Ja jag med, och överlycklig när det fanns en matchande overall till bebisen i rätt storlek också :P
    Meeeen, sooorry!!! Köpte också "matchande" till lillasyster men det fick bli en svartgrå lurvoverall... Funkar väl till tjejer det med kan jag tycka.
  • xmari
    AnnaFreja skrev 2010-12-27 22:01:36 följande:
    Åh vad snällt att du letar åt mig. Det uppskattas verkligen. Hummel är dock ingen favorit här.
    Nadas problemas. Fick tips om Hummel så jag köpte den. Trist att du inte gillade den dock.... Något speciellt som är dåligt? Har inte hämtat ut den från posten än. 
  • xmari

Btw. Kan veeeerkligen tipsa om damjackorna som Didriksson gör. Fick en sådan av min snälla man Kyss i början av vintern och den är grym. Och snygg så det är ju en bra kombo. Hade jag inte haft en skulle jag nog köpt en nu när det är halva... Bra sugen på att köpa en i en annan färg även fall jag ääälskar min röda. Skrattande

• xmari
    AnnaFreja skrev 2010-12-27 22:10:22 följande:
    Haha, nej den är säkert jättebra, men jag känner lite för mycket flashback till 80-talet för min smak . Så det var av rent estetiska skäl jag inte gillar den.
    Och jag gillade den av praktiska skäl. Glad Men jag förstår vad du menar med designen....
  • xmari
    snoozen skrev 2010-12-27 22:11:41 följande:
    Och jag älskar min vita! Hjärta
    Så fin! Plus att de är superenkla att tvätta
    Eller hur!! Åååh, kanske en vit...
  • xmari

h80: jag tycker de är normala men liiite åt det stora hållet. Har normalt 40/42 men har 40 i jackan och den sitter perfekt!

• xmari

H80: den översta jackan är åt det korta hållet och den nedersta är lång, ungefär som en kappa. Beroende på hur lång du är så säger iallafall jag att den längre är finare. Men så är jag också 1,74 lång...

• xmari
    Rebecca 08 skrev 2010-12-28 17:23:46 följande:
    Helt underbar tråd som jag har följt nitiskt =) gjort fynd både på zillstar (molojacka och väst) och på kidelin med rabatten 40% så tack för tipsen!! Det var bättre rabatt då med koden än nu på rean, mycket konstigt. Någon som vet vart man hittar didrisons regnkläder billigt? Storlek 90?
    Köpte igår på linuslotta.se. De har det ofodrade för halva priset. Dvs 199 kr.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !