Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Shopoholics reor på nätet part 13 !

JanuariUnder09 skrev 2010-12-05 19:18:58 följande:

är det någon av tjejer som har tips på julklapp till tjej på 10 mån vid jul? vad har ni köpt till era små? sitter o har flera idér ena stunden men så känns det alltid som det är något fel på mina idér. Funderar på den där hunden från fischer price,som sjunger o pratar om man trycker på hand, tass o mage osv, men hon kanke är för liten för det?

den har min dotter och hon älskar den, tror absolut inte hon är för liten för den. Såg att de reade den för 299 på coop när jag var där idag
  • Mamma till Simon
    JanuariUnder09 skrev 2010-12-05 20:13:45 följande:
    Ahaa vilket bra pris! måste ta mig tll coop här o se om de har lika bra pris! vore ju kul o göra att fynd så kunde man köpa fler klappar med gott samveteGlad
    ja annars kostar den väl typ 449 eller nått sådant, men vi köpte våran i ullared för 179 Glad
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-12-05 20:40:25 följande:
    FP hunden kostar 269 på Gekås
    oj har ökat nästan 100kr sedan vi köpte våran då Förvånad
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-11 22:56:11 följande:
    Ja de är skitsamma nu, nu är jag bara intresserad av vem som sitter och tjuvhåller på mina fina lurvar som jag beställde. En av dem var en present också så jag hoppas sjutton att de dimper ner här snart!

Tog by the way stl 140 på den, det är en 8 årig kille som ska ha den, visst borde den väl kunna passa va?? Han är rätt smal och normallång kanske tror jag.
    S har 140 på sina han är 127cm lång och de är väldigt bra i längd på honom men lite långa i ärmarna.
  • Mamma till Simon
    Zvartaliljan skrev 2010-12-27 19:56:02 följande:
    Någon som handlade på O-råsa när de startade sin rea? Jag handlade den 21 och betalade direkt med kort, orderbekräftelse kom auomatiskt till mailen. Men nu när jag gick in på mitt konto hos dom så står det att inga beställningar finns från mig!! Jag har mailat dom men av erfarenhet är de inte de snabbaste med att svara...

Någon som fått sitt paket?? En av sakerna skulle ju vara födelsedagspresent tills imorgon och en annan till den 30 så jag hoppas verkligen det dyker upp snart!!
    jag fick mitt paket den 23e
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2010-12-28 16:11:22 följande:
    är det ngn som fått paket fr Småvi idag? jag väntar med spänning på en frottéjacka fr Kik Kid. Hon såg iofs betalning först igår fm kanske.
    ja jag fick ett paket idag och det andra är skickat med schenker så det är på väg
  • Mamma till Simon
    Maria222 skrev 2010-12-29 09:38:28 följande:
    Jag hoppas mina lurvar från zillstar och babyshop kommer idag!
    Och framförallt paketet från O-råsa. Det är det bråttom med!! Lite väl lång leveranstid kan jag tycka att det har varit där...
    konstigt med o-råsa, jag fick ju mitt inom ett par dagar Obestämd
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !