Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Sophie81 skrev 2010-12-30 09:40:13 följande:
    puttar min fråga lite...
    är den gröna Hummel-overallen alldeles ljuvlig i färgen IRL??Drömmer
    har egentligen ingenaning, funderade på den jag med men jag vet att jag hade stört mej på att den är mörkblå i luvan
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-30 13:26:00 följande:
    Vart någonstans får man tag på Hestra?

Köpte didriksson till båda barnen för någon månad sedan. Nu under julen så har visst sonens vantar fått fötter och smygit iväg för jag hittar dem inte.... Annars är didriksson kanon för honom men han är rätt varm av sig. Det är värre med dottern, hon är så liten så hon rör sig inte så mycket och är kall när hon varit ute en liten stund bara. Funderar på ett par hestra till henne men de är väl svindyra kan jag tro??

Sen så måste jag ha ullstrumpor till lillan. Nån som vet vart jag kan köpa det till hyfsat pris? Polarn har ju men de kostar ju 100kr för ett par! Helt crazy tycker jag för 1 par klarar hon sig ju inte med, måste ju kunna byta och tvätta dem ibland ju :)
    Hestra har jag sett på intersport och sockar såg jag på stadium har jag för mej
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-02 10:22:52 följande:
    säljer de brio? egentligen är det kanske mer tillbehör än själva banan som jag vill ha
    biltemas är väl inte brio men passar ihop med brios ändå tror jag
  • Mamma till Simon

ingen som har sett denna mössa, fast röd nånstans i stl.50?
    eller kan ge mej tips på webshoppar som säljer didriksons, har gått igenom alla i TS
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-05 12:54:48 följande:
    tack!
    vad söt din tjej var i lurvoverallen, hur stor är hon?
    Tack Kyss
    Hon är 76cm lång och 10,2kg
  • Mamma till Simon
    Kajsan skrev 2011-01-06 14:40:25 följande:
    Nej men exakt.
    Jag vet ju verkligen vad som gäller och då känns det så ...konskigt att butiken ber mig läsa på men i samma mening låter mig returnera helt plötsligt.
    Om hon nu inte kommer med nån förklaring till hur hon tänkte där så tolkar jag det som att hon VET vad som gäller men nu vill få det att låta som att hon gör mig en tjänst
    så tycker jag med det låter som, självklart vet hon vad som gäller egentligen
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !