• SmillaMilla

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Åhhh kul med ny tråd. Någon extra bra rea nu?

• SmillaMilla
    Nilam 1 skrev 2010-02-27 19:24:42 följande:
    Hej Jag fick för ett par dagar sedan ett nyhetsbrev från någon shop som skulle ha t3b2 på sin rea.. men jag radera det. men nu blev jag sugen på att kolla vad de hade. Någon som vet vilken butik det kan ha varit!!
    mylitleztore.se
  • SmillaMilla
    Solglimtar skrev 2010-02-27 20:14:52 följande:
    Någon som vet var man köper billigast Plastisock-tröjor just nu? Behöver inte alls vara från den nya kollektionen.
    smatting.se ???
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-03-17 18:55:56 följande:
    Jag har fortfarande inte fått min beställning från My little ztore..och jag la min order 25/2
    Men oj! Jag har fåttt min men fick fel stl på ett av plaggen. Och inget svar på meil.
  • SmillaMilla
    väntar i Kina kön skrev 2010-04-13 21:24:49 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag i en overall eller galonbyxor i storl 116 och den måsta vara fodrad. Kan tänka mig att köpa beg!
    Vi har ellos fodrade regnkläder o de är super!
  • SmillaMilla
    Eddiebaby skrev 2010-04-29 21:22:43 följande:
    MEN det sista som överger en är hoppet.....KANSKE att även LLM överraskar oss en dag med ett lysande erbjudande!!
    OJ vilket sammanträffande att de i dag har ett erbjudande
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-30 06:18:55 följande:
    Va? Har de? Vaddå?
    Skriv "nytt nyhetsbrev" i kommentarfältet så får man 25% på allt småfolk utan rea 10% ytterligare rabatt på småfolksreavaror. Jag beställde precis muffins- och bil t-shirtar.
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2010-05-02 11:31:33 följande:
    Tine K Tack för tipset! Jag fick två par byxor och en tröja. Jag lyckdes nämligen lura ut ändå vilken affär det gällde. Lite sur blev jag dock på att det tillkom en expeditions avgift på 40:- i efterhand som det inte stod nått om i den första bekräftelsemejlet, utan som var tillagt i det manuella. Nån mer som råkade ut för det? Har FL blivit hårdare när det gäller att tips om webshopar. Jag är inte inne så ofta och läser nuförtiden och har nog missat nått. Jag trodde att de släppt på det och att man fick länka till tex. egna auktioner på Tradera
    Jag blev också irriterad. De vill ha 139 kr i frakt hit till Åland.
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2010-05-02 19:42:59 följande:
    Så du fick betala frakt 139 o frakt? Men ingen expeditionsavgift då eller? Märkligt! Samtisigt vågar jag inte klaga för jag vill så gärna ha kläderna
    Nä jag betlatade för kläderna och exp. av. 39 kr. Sedan när jag hade betalt så ville hon ha 100 kr till för den extra frakten. Men då sa jag nu att jag inte vill ha kläderna. Så hoppas att hon betalar tillbaka.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !