• SmillaMilla

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Line80 skrev 2011-01-17 19:41:38 följande:
    SmillaMilla; har du tittat på klkids.se? Där köpte jag en för halva priset -10% och fri frakt!
    Fanns inga roliga färger där
  • SmillaMilla

I dag kom regnoverallerna från Ellos. Stl 110 på Svea som är ca 100 lång. Lite lång kanske,men med stövlar sedan så blir det perfekt.

• SmillaMilla
    Viktorsmamma skrev 2011-01-18 18:31:02 följande:

ingen som har en 40 el 50% på en hel order hos ellos?

i värsta fall 30%

30 får du fäll på framsidan?
  • SmillaMilla
    buffas skrev 2011-01-29 22:03:08 följande:
    4145 tror jag är 50% på valfri vara o fri frakt..

Ingen som vet nånstans de rear lundmyr??
    Gäller det även spel?
  • SmillaMilla
    Sophie81 skrev 2011-02-07 08:37:02 följande:
    idag får jag nog ett paket fr Eleraff...är ganska sugen på att stanna hemma o vänta på brevvis istället för att åka till öppna förskolanFlört
    Köpte bl a den här klänningen t sommaren
    www.eleraff.se/Shop/Product.aspx?ProductID=de...

sen köpte jag ett par MOLO velourbyxor m lång mudd och ngn slags "blomma/krusidull" vid midjan. Hoppas man kan sprätta bort det. såg inte så fint ut! bara ett par timmar kvar innan jag får undersöka saken närmareCool
    Åhhhh de byxorna är ju så fina! Här är Svea med de lila (som också är superfina till colibri). Stjärnan är superfin!

• SmillaMilla
    h80 skrev 2011-02-07 09:45:39 följande:
    ååhh vad fint. Sånna vill jag också ha, nån som vet om de finns kvar någonstans i 92 el 98. Hur är de i storlek?
    De är normala. Finns de inte på babyshop?
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2011-02-07 09:58:22 följande:
    JAA TACK
    Super! De är bara så fina! Och du som har mycket colibri. Det är så fint i hop!
  • SmillaMilla
    Sophie81 skrev 2011-02-07 14:28:54 följande:

Smillamilla. hur sitter velourbrallorna på din dotter i midjan? de är tokstora på min, iofs så har hon strl 80-86 i kläder. byxorna är i 92.
    Tror ni de passar i höst, utan en diet med en semla om dagenFlört  (har ett par andra molo-velour som sitter bättre i midjan och har längre muddar, det var inte samma modell i dessa-synd)
    ursäkta dålig bild!
    ha ha vilken go bild! På Svea sitter de jätte bra. Hon är dock lite rund om magen.
  • SmillaMilla
    Maria222 skrev 2011-02-07 17:40:54 följande:
    Jag måste fråga er om ytterkläder, finns det någon vattentät overall som tål torkskåp?
    Nyare reima overaller skallklara det.
  • SmillaMilla
    karmasus skrev 2011-02-08 14:54:01 följande:
    Nu med rätt kod =)

50% + handduksset (6 handdukar)
    Kod: 0745
    gäller den inte på adidas?
  • SmillaMilla
    snoozen skrev 2011-02-09 22:13:39 följande:
    Hi hi, nej det är till barnen Den ena blir 4 år snart och har stort huvud så där måste det väl bli en strl 3. Funderar på strl 2 till lillkillen på 16 månader (också med stort huvud, vet inte vad det är med vår släkt!), men det kanske blir tokstort ändå?
    Tack för erbjudandet, om du bor i närheten av Gävle så..
    jag tycker de är stora! Min son på stl 7½ år kunde inte ha stl 3, den passade mig. Han fick stl 2. Så jag tycker att du skall ta stl 1 och 2.
  • SmillaMilla
    rosenkind skrev 2011-02-12 20:32:27 följande:
    tyvärr allt i en finsk webshop, därför skrev jag inte ut den...tror inte ens de skickar till Sverige tyvärr
    men jag bor på Åland! Så var?????
  • SmillaMilla
    rosenkind skrev 2011-02-13 06:35:27 följande:
    Förlåt! Det var Lasten Metsola. Men det fanns inga Castor jackor kvar till -70% efter min beställning. Det var bara nån udda som lämnat över. Men några andra av Molos modeller finns ännu till -50%...
    Tusen tack! Hittade inte så mycket där, men kul med en till finsk shopp med många fina kläder. Har du fler länkar?
  • SmillaMilla
    rosenkind skrev 2011-02-13 08:13:55 följande:
    Kul om du hittade nåt iaf
    Njae...jag har faktiskt följt med alla finska webshopar nu efter jul eftersom kronan är så stark...men det finns ju inga bra som säljer Molo t.ex.
    Wilmis.com har (iaf haft) ganska bra rea om man gillar småfolk...
    Sisukas.net har haft men där är det antagligen för urplockat nu...
    Kuopus.fi hade bra en tid också men det är antagligen urplockat som Sisukas...
    Punavuorenpeikko.fi är rätt bra tycker jag...

Man ska ha tur om man hittar nåt i de finska webshoparna
    TACK!

Här är annars min favorit:
    www.keltainenkettu.fi/product_catalog.php
  • SmillaMilla

Hej på er såhär i sportlovstider ;)

Nu kör vi en omgång extraREA;

Köp 3 reavaror och få 20 % extra rabatt!
    (vi reserverar oss för att plaggen sålt slut och erbjuder er i så fall rabatt ändå :))

Välkommen in att fynda!

En stor del av Odd Mollys helt fantastiska Spring kollektion har nu äntligen kommit - vi har skickat iväg förbeställningarna men där finns massor och massor av fiiiiiiiina Spring varor kvar!

Butiken är dessutom proppad med nya varor...välkommen in till färger och vår!

Ha ett härligt sportlov!

Alla vi på AjaBaja

www.ajabajakids.com & www.ajabajadeluxe.com

• SmillaMilla
    Favvo skrev 2011-03-23 09:15:42 följande:
    Försöker handla på ellos med en 50% kod men det går inte att skicka beställningen, visar felmeddelande hela tiden.

Någon annan som har det problemet nu på morgonen?
    kan det inte vara så att du beställer något som inte ingår i erbjudandet? T ex adidas och puma?
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !