• ÖNadja

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Smultronbullen skrev 2011-01-11 16:31:31 följande:
    Det står på sigge och junos sida att Moonkids tröjor är normal i storleken, jag har för mig att de är smååååå eller är de större nu?
    jag köpte därifrån för länge sen, bla en helblå långärmad tröja och dom är suuuuper små i storlek, absolut minst 2 storlek större måste man ta.
  • ÖNadja
    HugoochVilma skrev 2011-01-11 19:51:11 följande:
    Det blev en rosa med orange kant. (strl.74). Men min kostade halva på 129:-.... Kanske för att det var på baby då.

köpte en sån i höstas på rean för 65 kr i stl 80. Glad  Den är ju jätte söt, ska bara försöka hitta nå matchande till. Drömmer
  • ÖNadja

Jag vill ha ett par riktigt bra underställsbyxor, typ nanook eller liknande, i stl 104 på rea. Nån som sett det?

• ÖNadja

ni som beställt från ajabaja har ni fått 50% på ord pris eller på rea priset?

• ÖNadja
    Wailea skrev 2011-01-13 22:21:56 följande:
    på ord.pris
    ja vart så förvirrad av allt prat, och det är lite luddigt formulerat på hemsidan. Men 50% på rea varorna hade ju varit som att ge bort dom! Drömmer
  • ÖNadja
    Sophie81 skrev 2011-01-14 08:04:49 följande:
    jag slog till på funkybabys erbjuande om 3 för 2...Köpte en veloursuit fr katvig i strl 98. är det någon som vet om den är liten/normal eller stor i strl?
    Sen blev det en småfolkklänning med katter och en blå velourtröja fr katvig t växalådan *Nöjd*
    Ska nog ta en titt in på havenstockholm oxå....Glad
    Jag har den i stl 74 och jag tycker den är liten till normal i storlek.
  • ÖNadja
    Favvo skrev 2011-01-14 11:38:02 följande:
    Ä det ngn här inne som beställt mugg ifrån visaprint, då man fick muggen gratis o betalade endast för frakten.

Min mugg kom idag, och är trasig! Fattar inte hur man kan skicka den i vanlig kartong utan ngt bubbelplast runt om Gråter
    vi beställde den. Den kom i vanlig kartong med med stora luftkuddar, men dom fyllde mest bara ut tomrummet i lådan. Maila åt dom, eller ring å prata engelska.
  • ÖNadja

Måste bara få dela med mej av mitt fynd på po.p idag!

Hittade en blå rutig skaljacka för 265 kr! med matchande mössa och vantar. Drömmer

• ÖNadja
    Bubba80 skrev 2011-01-20 17:02:29 följande:
    Var du till butik eller fyndade du på rean på nätet? Kul med ett sånt fynd
    Ja kollade webben i morse men de va inte lönt, de va ju som att sitta med ett gammalt modem. Brassade in till stan istället. Fanns jätte mycket av dom rutiga jackorna kvar, man skulle egentligen ha köpt en i varje färg. Flört
  • ÖNadja
    Bubba80 skrev 2011-01-20 22:33:53 följande:
    Jag kollade oxå webben,,,men gav upp rätt så snabbt Obestämd Fasen så segt!!! Alldeles för långt till butik har jag oxå... men det hade varit gött med en varsin skaljacka till ungarna till det priset
    Wailea skrev 2011-01-20 22:36:03 följande:
    I vilken stad var det?
    Det var i Luleå.

Men de verkar ju som att de va nå lurt med deras sida igår, och idag verkar den ju inte heller va i ordning. Nu fanns det några till saker och några som det inte va rea på.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !