• StaffenAssar

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Viktorsmamma skrev 2010-10-28 16:03:53 följande:
    25 % rabatt på hela köpet!
    Vi avslutar oktober med att erbjuda dig som är prenumerant på Nyhetsbrevet 25 % rabatt på hela köpet. Gäller alla varor i shoppen (gäller ej beställningsvaror, bolor från Mawi design och Belly Bandit).

Ange koden oktober i kassan. Klicka på spara och se att rabatten dras annars har den inte gått igenom. Denna kod gäller från och med idag torsdag 28 oktober 2010 till och med söndag 31 oktober 2010 och kan ej kombineras med andra koder.

Vi har fått ännu mer fina kläder från Katvig . Härliga färger och mönster på bodies, lekdräkter och babybyxor.
    Välkommen in i shoppen www.lillabebben.se  
    Lilla Bebben - shoppen för bebben på webben
    Tackar!
    Det blev dessa:
    islandsbody från louie louis
    rådjursbody från ej sikke lej
    blå/blå mössa från katvig 
  • StaffenAssar

melike.se 
    Det står inget om att det inte gäller på ns och rabatten dras även på ns i kassan. Tråkigt nog hade de inte mörka haremsjeans i stl 104 el 110, vilket var det enda jag ville ha, så inget shoppat för min del  
  • StaffenAssar
    SAJ skrev 2010-11-16 14:17:36 följande:
    Någon som fått ordern från Minpluddevutt i posten idag?
    Japp
  • StaffenAssar

AnnaFreja - dockorna från rubens barn finns både med kön och utan och båda könen då, och minpluddevutt har dockor 'världens barn' i båda könen. Fast jag har sett pojkdockor i vanliga leksaksaffärer också.

• StaffenAssar
    h80 skrev 2010-11-29 19:31:59 följande:
    hmm, jag vet inte......under hösten har jag köpt 3 plagg från matador, 2 trasiga o ett missfärgat när jag fick dom
    Jag har handlat en del från dem, både på nätet och i butik, och aldrig haft problem, så förhoppningsvis (?) har du haft otur. Fast jag tycker inte att de har något kul kvar alls tyvärr
  • StaffenAssar

Önadja- jag tror det blir 50% på de kläder som nu är på 30% och 30% på vanliga innekläder från hösten. De andra året har ytterkläderna reats först ca 3 veckor efter det andra, och då med 30%, men pop verkar ju ha ändrat en del senaste året, så kanske är det annorlunda nu?

• StaffenAssar

Stormis - men visst finns det med luva o utan luva? Fast de är lika breda iaf som någon undrade, för jag har båda, iofs i stl 86 men ändå...

• StaffenAssar

Vi har tidigare år haft pop och reima, och nu i år har de molo. Jag tycker att pop varit de som funkat sämst faktiskt, mest för att jag hatar deras hopplösa fothällor som måste bytas triljoner ggr på en säsong. Molon har vi ju inte hunnit använda hela säsongen eftersom vi ju är mitt i den, men inga som helst problem ännu, den håller tätt, är varm och ser ut som ny. Reima är annars de jag gillat absolut bäst, men tyvärr är de ju så fula, iaf om man jämför.

• StaffenAssar
    ninaboel skrev 2010-12-26 22:02:14 följande:
    Någon som ska sitta vaken och vänta in 00.01 och LLM (lucky little me, www.luckylittleme.se) Är själv liiite sugen Minns inte om deras reor brukar vara bra från start ?
    Jag kommer att sitta uppe, ska försöka iaf, för det är ett plagg jag måste ha där som är slut på en massa ställen. Annars är det nog som Lilla Ego säger, bara 30%...
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !