• StaffenAssar

Shopoholics reor på nätet part 13 !

MAT stl 2 motsvarar stl 92 som jag förstått det

• StaffenAssar

Galet segt och typ 20 minuter för att beställa ett endaste plagg som jag dessutom redan visste att jag skulle ha, men nu är förhoppningsvis en ljusblå MAT anorak min till nästa vinter Eller ja, sonens då...

• StaffenAssar

Fanns det inte en bildtråd förut? Eller är jag blind Annars tycker jag att det borde finnas en iaf Tänkte ju lägga in lite bilder på kalenderfynd...

• StaffenAssar

Ang. Molos underställ som diskuterats tidigare så är det inte alls bomull innerst, hela plagget är gjort i en ull/bomullsblandning med mycket högre procent bomull än ull. Vi hade det förra året och har det i år igen, sonen är 4 och går på en ur o skur förskola som är ute i princip hela dagarn (de äter inne nu när det är många minusgrader) och han har aldrig varit varken blöt eller kall. Han använder deras underställ varje dag. Sedan har han ju givetvis lager två och tre helt enligt lager på lager principen också, man kan ju inte bara dra på ett underställ och tro att det räcker med det. Han har dessutom fått flera komplimanger för underställer, både gällande funktion och utseende, från sina rutinerade ur o skur pedagoger. Så jag kan absolut rekommendera deras underställ, och vi har som sagt verkligen testat det!

T
  • StaffenAssar

Mycket högre procent ull än bomull menar jag förstås... Och för att inte vara helt ot så kan jag meddela att jag shoppade en regnbågströja och en grön ns hood hos Sigge och Juno idag, 40% rabatt

• StaffenAssar
    anette 81 skrev 2010-12-29 16:55:36 följande:
    dom reade ju inte ns på nätet stod det
    Näpp, men jag var i butiken
  • StaffenAssar

Alvide - liljan o loppan har svarat så bra, så jag har inget att tillägga egentligen Vi har haft rena ullunderställ också, och just kliandet verkar inte vara ett problem för min son, utan det är mer att jag är så galet trött på att alla barn på hans dagis har exakt likadana underställ från polarn och eftersom jag tycker att molos underställ är minst lika bra vill jag hellre att han ska ha något fint

• StaffenAssar
    Fredriks Mamma skrev 2010-12-29 18:21:55 följande:
    OJ,.. det var en del =)
    Nä, jag tyckte det var ganska lite, men jag kanske är lite skadad
    Busbellan skrev 2010-12-29 18:24:29 följande:
    massor med fint!
    Bra smak fu har

Den svarta MAT overalen har min son i vinter, älskar den
    Och de tunnare anorakarna har vi några av också
    Tack Efter att jag äntligen fått hem den bruna anoraken som han har nu så blev jag totalfrälst, jag vill helst köpa ännu fler, men en till i vår/höst och en till nästa vinter får räcka, det GÅR ju faktiskt inte motivera fler...
    Kayn skrev 2010-12-29 18:25:49 följande:
    Mycket fint!
     Tack
  • StaffenAssar
    Busbellan skrev 2010-12-29 19:00:34 följande:
    Jodå, det går att motivera
    Sonen har två våranorakar, en är ju faktiskt i tvätten ibland
    Problemet är bara att han redan har en pop skaljacka som tyvärr absolut inte är för liten i vår, så jag har liksom redan använt den ursäkten...
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !