• Buttelina

Shopoholics reor på nätet part 13 !

polstjärnan skrev 2011-04-21 18:17:32 följande:
    ingen kod eller nåt på LLM?
    gick ut igår
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina

Hej!
    Imorgon, fredag, slår min webshop www.pleasemum.se upp "portarna". Börjar med ett IdaT erbjudande, massa av plagg från 39:-! Men passa på, av de flesta finns det bara 2st/stl.

När det är slut börjar nästa erbjudande osv.

mvh

Fick detta meddelande på fb massa fint där redan och mer ska visst komma Tungan ute.  INTE min butik.

• Buttelina
    virknålarna skrev 2011-05-06 04:45:00 följande:
    Kollade Idat, får man verkligen skriva från 39 när inte ett enda plagg kostade 39 kr? Hmmm
    solhattarna kostar väl 39
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2011-05-06 09:47:20 följande:
    solhattarna kostar väl 39
    nä dreglisarna kostade det.. solhattarna kostar 69 odrpris 179. bra pris tycker jag
  • Buttelina
    gumtree skrev 2011-05-06 10:10:25 följande:
    dregglisar skulle iaf inte jag klassa som "plagg".... Känns lite överdrivet skrivet faktiskt, priserna är ju ändå bra.

Ska hålla utkik efter fler erbjudanden där.
    ja sant, en dregglis är ju inget plagg så..
  • Buttelina
    Pokergirl skrev 2011-05-06 11:41:15 följande:
    Snälla, länka inte till sidor med länk där ni tjänar pengar/får provision. Det är inte tillåtet och tråden kan stängas.
    vem har gjort det? så trist!
  • Buttelina
    fröken ida skrev 2011-05-06 14:34:26 följande:
    Har du missat spammet de senaste dagarna Jag är allergiskt mot sånt men för feg för att säga till
    ja det har jag nog missat.. har inte haft tid att sitta här så mycket
    Favvo skrev 2011-05-06 14:15:44 följande:
    Hur är ida.t suitar i stl? Och hattar? Vilken stl ska man ha till 1-åring?Glad

Fanns nog ngt åt mig trots allt.
    hattarna vet jag inte hmm men suitsen är normala. det var så längesen min son hade suits så jag minns inte vilken strl han hade när han var 1. sommar suitsen från idat är superfina. han hade flera strl när han var liten
  • Buttelina
    ami skrev 2011-05-11 16:04:36 följande:
    La nyss en order på 40%, kom ett mejl från webshopen strax därefter att koden inte gällde varan jag beställt :(
    Borde det i så fall framgå tydligt alt att inte koden funkade på just de varorna?? Ingen ide att stå på sig va? Bara SÅ tråkigt..
    hmm det hade jag inte accepterat, det står 40% på allt. deras misstag
  • Buttelina
    Thora skrev 2011-06-30 23:24:05 följande:
    Hej tjejer! Jag behöver er hjälp! Jag vill gärna ha tips på snygga mössor till denna jackan. Ska man köra ett säkert kort och använda enfärgad svart eller har ni ngt tips på nån mössa som passar till?  
    Klicka för att förstora bilden
    vilken strl på mössa och till tjej eller kille?
  • Buttelina
    Konvaljen skrev 2011-07-05 23:02:23 följande:
    Jag måste säga att jag uppskattat den här tråden och varit med sedan en lång tid tillbaka. En sv anledningarna att det funkat så bra är att tråden hållt fokus så att säga och tipsat om reor på nätet.
    Rätta mig om jag har fel men nu känns det som om det spårat ur lite och mer handlar om allmänna shoppingtips.

Jag hoppas att vi kan hålla fokus och låta tråden vara det den var tänkt till från början - nämligen att tipsa om reor på nätet.
    jag rättar dig för du har fel tycker här tipsas om massa reor hela tiden. man ska väl kunna tipsa varandra om storlekar och matchningar med? spelar väl ingen roll. bara att bortse från dom inläggen som man inte vill läsa
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !