• Kajsan

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Wailea skrev 2011-01-12 22:35:35 följande:
    Nu när jag är här måste jag bara komma med en fundering. Gick igenom hela listan i trådstarten och det är MÅNGA butiker som försvunnit sedan listan skrevs. Nu när det aldrig blir någon ny tråd uppdateras väl inte listan så att dessa tas bort. Det är ju lite trist då det blir en onödigt lång lista när alla gamla shoppar ligger kvar...

Tycker MOLOs shoftshell varit små i storleken... 
    Ja, men hur tycker du att vi ska lösa det då?
    Jo just det!
  • Kajsan
    maggan75 skrev 2011-01-12 22:29:24 följande:
    NÅGON som vet ??
    Små!
    Jo just det!
  • Kajsan

Jag köpte Molos wawe jackor, och de var sjukt små.
    Nu var de ju inte softshell, men softshellen är också små.

Jo just det!
  • Kajsan
    Wailea skrev 2011-01-12 23:01:35 följande:
    Det vore toppen om det hade gått att uppdatera trådstarten... Dvs utan att det gamla ligger kvar! I alla fall en gång om året! 
    Jo, men då blir trådstarten sjukt lång. Det blir rörigt, svårt att ladda ner och tar upp mycket plats.
    Jag tror det är bättre att vi siktar på en ny tråd, om vi hjälps åt att göra en lååång lista på ALLA aktuella shopar så kan jag göra en ny tråd om säg...en vecka?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Wailea skrev 2011-01-12 23:01:35 följande:
    Det vore toppen om det hade gått att uppdatera trådstarten... Dvs utan att det gamla ligger kvar! I alla fall en gång om året! 
    Fast det kan man  ju inte.  Det går inte att radera i en TS
    Jo just det!
  • Kajsan
    fröken ida skrev 2011-01-13 07:51:50 följande:
    Jag tycker det låter bra. Hojta till så kan vi ju hjälpa dig med vilka butiker som ska bort och vilka som bör läggas till
    Hojt hojt!
    Jo just det!
  • Kajsan
    fröken ida skrev 2011-01-13 08:22:27 följande:
      Jag sitter just nu på jobbet, men när jag kommer hem kan jag posta vilka butiker som jag vet på rak arm inte finns mer
    Jo, men det vet jag också Jag skulle bara vilja ha tips om de vi ska lägga till så jag inte glömmer nån stackars butik
    Jo just det!
  • Kajsan
    Wailea skrev 2011-01-13 19:29:13 följande:

Apropå vad vi skrev igår så är här de shopar som det inte går att handla i från listan ovan. Sedan finns det ett ANTAL som har urgamla kläder och nyhter på första sidan som är tveksamma... Vet ej om de håller på att slå igen de med... Kanske ska vänta lite och se om vi kan plocka bort dem med...

Här är de som som inte går att handla i:

www.annorlundasma.se

www.busigt.se

gigikids.jetshop.se

www.kidsbutik.se

www.lillamax.se

www.lillahelsingborg.se

www.linasfonster.se

www.minipeople.nu

www.mysgrodan.se

www.minpluddevutt.se

okidokibarnklader.e-butik.se/ 

www.pixiekids.se/

www.spojl.se

www.sessanosus.se

www.trendybaby.se

Tack! Ja, vi väntar en vecka och ser vilka som verkar lägga ner, och så ser vi om vi kan komma på en lista med butiker som verkligen finns.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2011-01-14 08:42:23 följande:
    Nä, jag vet
    Åh vad mallig jag lät Cool
    Jo just det!
  • Kajsan
    Fredriks Mamma skrev 2011-01-26 14:15:23 följande:
    Vilka fina kläder Meandi har denna säsong!!

Kommer nog köpa några t-shirts, jeanshorts och mammatunikan och... ja, mkt!!!
    Ja, jag sitter här på golvet och klämmer och känner och försöker lista ut vad jag ska beställa.
    Det märks att det är populära kläder, har redan fått en hel massa beställningar på min mail...
    Jo just det!
  • Kajsan
    SAJ skrev 2011-01-26 16:51:23 följande:
    Vad många webshopar som stänger, såg att Småvi också ska upphöra. Verkligen trist, gillade den butiken.
    Nä, inte Småvi
    Jo just det!
  • Kajsan
    snoozen skrev 2011-02-09 21:48:37 följande:
    Någon som vet hur vårens mössor från meandi är storleksmässigt? Är så sugen på den gröna med röda folkabilar
    Är det till dig själv skulle jag beställa strl 3, den är från 4 år och uppåt.
    Du får gärna komma hit och prova, jag har alla mössor här
    Jo just det!
  • Kajsan
    Thora skrev 2011-06-30 23:24:05 följande:
    Hej tjejer! Jag behöver er hjälp! Jag vill gärna ha tips på snygga mössor till denna jackan. Ska man köra ett säkert kort och använda enfärgad svart eller har ni ngt tips på nån mössa som passar till?  
    Klicka för att förstora bilden
    Den där jackan är grym! Båda mina barn har sån och den är ju HELT vattentät och helt underbar.
    Aldrig mer regnkläder och den funkar året om! 
    Jo just det!
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !