Vad göra???
jag vet inte vad ja ska göra längre... har en sambo sen länge tillbaka, (9år) vi har ett gemensamt barn tillsammans som är 14 månader,
han visar inget intresse för henne, bara jobb jobb jobb, äta sova jobba, själv jobbar ja fullt ut, lämnar på dagis samt hämtar, han gör d aldrig, en onsdag så slutade han tidigt och då frågade ja om han kunde hämta henne så slapp hon vara där till halv 5. Då skulle han hämta henne runt 2 istället, fick ett sms att han kunde hämta mig efter jobbet kl 16:00... tror ni att hon fanns i balsätet???-- nej d gjorde hon inte, vars är gumman frågade ja... på dagis sa han vad har du gjort under tiden då??? varit hos en vän säger han, förbannad blev man... om du inte hade tänkt hämta henne så SÄG inte att du ska göra d då.... arg som ett bi var man... han tar inget ansvar bara tänker på sig själv--- ska bara till lägga att han var pappa ledig i 7 månader under denna tid blev hon pappig. hon blir jätte glad när hon ser han, men han föser bara bort henne och sätter sig vid datan åh jobbar. vad ska ja göra. prata vett med han vilket jag har försökt med, eller lämna han? hon blir jätte lessen när han inte visar nått intresse för henne så hon kommer till mig och söker tröst!