Nilliz2008 skrev 2010-02-28 20:15:16 följande:
han jobbar mycket, har ett företag på nätet sen så kör han våra lokalbussar, så nu om ca två veckor ska han och hans kollega fara till poland i en vecka, inget förvarning fick man. han sa bara här om dagen att hans kompis hade redan bokat flyget, så man hann inte säga nått om saken. sen i maj ska han ner till sthlm på kurs inom naprapat. aldrig frågat mig vad ja tyckte om d. han har ingen respekt för en längre vad ja än säger åt han går d in igenom ena örat och ut igenom den andra, men när hans förbannade morsa säger nått då jävlar är d andra bullar som gäller. nu till påsk hade min mamma och bror tänkt bila ner till sthlm och ja åh gumman hade tänkt följa med. sa d till sambon ida... han sa så hära... jag vill inte att du tar gumman ner till sthlm i bil, farligt på vägarna. whata fuck!!!!!!!!!!!!! så d e helt ok att du reser men inte VI??????
Oj vad arg jag hade varit... När vår dotter var 3 veckor bilade vi till sthlm ToR (60 milx2) för att jag skulle på begravning... Tycker det är självklart att du ska kunna ta dottern med i bilen, vaddå, ni har väl bilbarnstol liksom, ni kan lika gärna bli påkörda när ni ska till affären som att ni är med i en bilolycka när ni åker till sthlm (Om man ska vara så krass)