• Lisa1976

Kassa Lidl-blöjor!

När min son var några månader testade vi Lidls blöjor Toujours. Den läckte direkt eftersom det yttre plastskiktet saknades på halva blöjor. Kvalitet!

Nu när han är 22 månader testade jag igen, dom har ju trots allt fått Bäst i test" i GPs blöjtest. Funkade bra i 2 blöjor sen hade han blöjan i 3 timmar och då läckte den igenom. Läckte och läckte, det var plask vått i soffan där han satt och byxorna helt blöta. Stackars barn...

Nu har jag ett nästan fullt paket som bara är att slänga. Kommer aldrig använda Lidls blöjor igen! Libero blir det i fortsättningen!

• Svar på tråden Kassa Lidl-blöjor!
  • 071001

För oss funkade Lidls hur bra som helst. Dock är det Libero vi köpt mestadels.

• lokisse

det har ju oftast med hur barnet är att gjöra vilka blöjor som passar.
    kan tex inte ha liebero för dom läcker järnet. därimot funkar pampers utmärkt.

Difficile est saturam non scribere
  • norgesessan

Nu är det ett tag sen vi testade dom senast, men vi hade aldrig problem med dom...Klaga på dom om det är fel på dom....

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Hade också problem med läckande Liberoblöjor ett tag...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Trollet Ludenben

Det är ju inte märket det är fel på oftast. Olika blöjor har olika passform och passar olika barn. Libero läckte som ett såll när min son var liten. Prematurblöja libero gick bra. Men alla från storlek 1-4 läckte så vi har använt lidl, huggies och euroshopper och de har suttit bra och inte läckt. Nu har vi storlek 5 och nu sitter de jättebra.

Älskade ungar Frodo 021001 och Elias 090224
  • Viicii

Toujours är vår räddning! Det är de enda blöjor vår dotter kan ha utan att bli röd och irriterad i stjärten. Libero och pampers funkar inte alls. 

Tänk så olika det kan vara...
  • Anna o Leia

Jag tyckte dom var jättebra. Däremot Willys blöjor var katastrof haha..blött överallt. Tycker att pampers är dom bästa vi har haft:)

• Karedo

Så olika det kan vara, här funkar bara lidls blöjor, har dem till alla 3 tjejor.
    För oss är lids blöjor de bästa.
    Pampers funkar inte alls här, libero funkar så där. Sedan har jag inte prövat så många fler.

• Cecese

Jag tycker lidls blöjor är bäst och har det åt både 3 åringen (nattblöja) och 16 månaders. Funkar superbra och läcker inte trots att dom är rejält blöta efter 12-14 timmars natt.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂ oktober -08
  • Lisa1976

Man kan väl inte reklamera blöjor va? Dom kanske också hävdar att det beror på min sons kropp?

Svar på tråden Kassa Lidl-blöjor!