Inlägg från: buffybus |Visa alla inlägg
  • buffybus

knäckebröd till bebis?

hej har en vän som ger knäckebröd ibland till sin 5 månaders som han sitter o gnagar på.. har inga tänder heller tycker det måste kännas obehagligt men hon säger det smälter fort i munnen?

inte världens största problem här haha men jag e bara nyfiken vad säger ni? 
    jag har aldrig gett mina knäckebröd.. isåfall majskrok om dem nu ska äta på nått 
    André -08 & Emma -09
  • Svar på tråden knäckebröd till bebis?
  • buffybus

ok skönt o höra hehe.. man e ju lite fjantig men tyckte det lät väldigt obehagligt men då kan man släppa det hehe.. kanske man till o med kan testa till sin egen.. hon e 7 mån nu

André -08 & Emma -09
  • buffybus
    Drömmerdrömmar skrev 2010-03-01 13:01:13 följande:
    och här är en som inte skulle ge det :)
    haha nej men det både känns o låter fel.. jag forts nog med majskrokar eller möjligtvis smörgåsrån... 
    André -08 & Emma -09
  • buffybus

fast min son har jag inte direkt varit försiktig med så på mat väg.. han har ätit va han vill o har aldrig aldrig satt i halsen o min väns barn har satt i halsen så pass att dem tappat andan o fått hjälp att hosta upp det..

han e 2 år nu.. 
    så jag fortsätter nog som jag gjorde med första barnet o undviker sånt jätte hårt... som knäckebröd, när hon istället kan få majskrok o smärgåsrån.. 
    André -08 & Emma -09
Svar på tråden knäckebröd till bebis?