• aihpoz

Vi som hade BF feb-09 del 5

Nämen hej på er,skriver ni ännu:P Här har vi haft hemska nattningar av Liam senaste 1-2mån men igårkväll var allt som vanligt,hoppas det håller i sig nu.
    Inskolning för honom blir den 13:e sep så det ska bli spännande,18månaders kollen har han sista aug.
    Minns nån föresten mig?:P

~* Liam *~
  • aihpoz
    LillaLoppanT skrev 2010-08-24 22:07:05 följande:
    Hej igen!
    Hur har det gått med liams spalt? Var operationen lyckad?`Minns ej om du skrivit om det här.
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-08-24 19:32:57 följande:

Även Milton ska bli storebror nu

Grattis!
    Hej hej..Liam har gjort två operationer och har 2-3st kvar.Dom två han har gjort har gått bra men han har haft väldigt ont efteråt och min famn är det enda som har dugit,däremot har jag inte fått sitta eller ligga utan varit tvungen att gå hela tiden.Det är läppen och bakre/mjuka gommen som är gjord..Nästa op blir i dec-feb och då syr dom ihop hårda gommen,den främdre delen alltså.Kring 8-10års ålder gör dom käkspalten och sen kan det ev bli en förtunning av läppens innersida då den blivit lite tjock av ärrbildningen.Det görs dock bara om det påverkar tänderna eller om han själv tycker det är fult.
    ~* Liam *~
  • aihpoz
    mills skrev 2010-08-25 19:42:54 följande:
    Stackars liten skönt att han kommer få vila lett tag efter nästa op. 
    Ja det är skönt,för oss alla..som tur är minns han ju inte dom här som görs nu vid låg ålder.
    ~* Liam *~
  • aihpoz

Liam var ju på 18mån koll förra veckan och han är nu 88,6cm lång och väger 12,5kg. Inskolningen börjar nästa måndag så det ska bli spännande..Jag är arbetslös men jobbar som timmis på förlossningen så vi får väl se om det blir mycke eller lite jobb för min..

~* Liam *~
  • aihpoz
    aihpoz skrev 2010-09-05 14:34:46 följande:
    Liam var ju på 18mån koll förra veckan och han är nu 88,6cm lång och väger 12,5kg. Inskolningen börjar nästa måndag så det ska bli spännande..Jag är arbetslös men jobbar som timmis på förlossningen så vi får väl se om det blir mycke eller lite jobb för min..
    Haha jag måste kommentera mitt eget inlägg..Skrev fel gällande hans längd,det ska stå 82,6cm. Förstår inte varför jag snöat in på just 88..sorry..
    ~* Liam *~
  • aihpoz
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-09-06 22:45:52 följande:
    ok,jad då var han inte så lång då
    Fast ändå är han längre an alla andra i sin ålder här..kanske är dom som är korta:P
    ~* Liam *~
  • aihpoz

Vi har köpt 86 på overallen men fick byta när vi provat den hemma om den skulle visa sig vara liten eller hinna tänkas bli.Dock kommer den nog funka alldeles utmärkt för som det är nu badar han typ i den..annars har han även täckbyxor och jacka..

~* Liam *~
  • aihpoz
    Itzumo skrev 2010-09-24 19:39:59 följande:
    JO, Väldigt..

Men jag måste fråga er.. Ella fick 1,5 års sprutan igår och har nu haft feber 2 kvällar i rad... Igår hade hon nästan 40 grader och idag 38.. BVC sa att hon inte skulle reagera på sprutan så snabbt men jag börjar ju undra...

Fick era feber så snabbt efter den sprutan?
    Liam har inte fått feber av någon spruta..så kan tyvärr inte hjälpa dig..Hoppas febern gett med sig nu..
    ~* Liam *~
  • aihpoz

Kikar in här och kan också meddela att här väntas ett syskon,i april.
    Liam kommer då vara 2år och 2mån.Går in i v.13 på torsdag så det är tidigt ännu..Har inte gjort det helt offentligt men min familj och våra gemensamma vänner vet om det,inte makens familj eller bekanta på tex facebook.
    Grodan är planerad men allt känns ändå väldigt nervöst då det kan bli en spaltis som Liam var/är.
    Båda har alltid varit inställd på att endast ha ett barn men sen hände något och vi ändrade oss..Vill gärna veta könet men det kan man ju inte alltid räkna med,kanske ligger på ett konstigt vis.Har tid för ett utökat UL den 24:e nov.

~* Liam *~
  • aihpoz
    Catasita81 skrev 2010-10-12 21:02:22 följande:
    GRATTIS AIHPOZ! Vad bra då kan du och jag vara tjocka samtidigt sen -Mills Det låter bra!! :)
    Tackar..har du oxå bf i april?
    ~* Liam *~
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5