HjärtatAlicia skrev 2011-04-11 17:22:14 följande:
Hej tjejer!
Har en överenergisk dotter som är född 25 februari 2009, på bf dagen ;)
Ville ha 2 år mellan barnen, men vi separerade när dottern var 10 månader, men hittade tillbaka till varandra igen efter ca 3-4 månader och bor tillsammans igen :)
Började syskonverkstaden i höstas.. och efter 4 månader fick jag ett plus. Fick bf den 15 oktober och skulle ha varit i vecka 14 nu, men började blöda förra fredagen och åkte in till gyn på måndagen, när jag precis gått in i vecka 13. VUL visade att bebis dog redan vecka 6-8 och jag åkte in och ut på gyn 3 dagar förra veckan. Ska dit igen på torsdag för att se om allt kommit ut eller om jag måste skrapas.
Vi mår jättedåligt av detta, och mitt i allt så begravde vi min brorson (4 år) i fredags..
Det skulle bli 2,5 år mellan dottern och syskon.. men så blir det inte :(
Kommer vänta 2-4 mens(ar) innan vi kör igång igen.. så kroppen hinner vila, och själen läka..
Har gått ur alla andra trådar som jag var med i, eftersom alla där har kvar sina bebisar i magarna och ska föda i oktober, så kände jag att jag ville ha lite folk utanför familj/vänner att prata med..
Beklagar sorgen.
Skär i hjärtat av din brorsson,vad hände honom? Har själv en 4åring,2åring och en snart 2månaders